Eurooppa on nyt ainoa maanosa, jossa koronatapaukset ovat kasvussa - Euroopassa on myös maailman suurin rokotekattavuus
https://yle.fi/uutiset/3-12183824
Milloin ymmärretään että rokotukset vain pahentavat tilannetta?
Kommentit (12)
Olen sitä mieltä, että tämä johtuu rokotettujen ihmisten välinpitämättömyydestä. Todella suuri osa ajattelee, että ”nyt olen rokotettu, ei tarvitse enää ajatella koko koronaa”.
Minua helsinkiläisenä ihmetyttää ja suututtaa esimerkiksi maskien käyttämättömyys tällä hetkellä. Selvä muutos tapahtui muutama viikko sitten, enkä voi kun ihmetellä. Minusta on päivän selvä asia, että turvallisuustoimenpiteistä pidetään kiinni, vaikka on rokotukset.
Rokotus tai typerä passi ei estä tartuntoja, ja pidän typeränä sellaisia ihmisiä, jotka tätä asiaa eivät ymmärrä. Toki valtionjohdon ja terveysviranomaisten tulisi myös tehdä tämä asia selväksi kaikille ja myös näyttää esimerkkiä.
Rokotetut levittävät sitä.
Eivät ehkä itse joudu sairaalaan mutta levittävät virusta ympäriinsä.
Länsimaissa mustattu soppari eli myrkkypiikki mrna
Afrikassa ei piikkejä
Idässä adenoa...eli
Kohta lännessö lähdetään Vapaussotaan kuten 1918
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että tämä johtuu rokotettujen ihmisten välinpitämättömyydestä. Todella suuri osa ajattelee, että ”nyt olen rokotettu, ei tarvitse enää ajatella koko koronaa”.
Minua helsinkiläisenä ihmetyttää ja suututtaa esimerkiksi maskien käyttämättömyys tällä hetkellä. Selvä muutos tapahtui muutama viikko sitten, enkä voi kun ihmetellä. Minusta on päivän selvä asia, että turvallisuustoimenpiteistä pidetään kiinni, vaikka on rokotukset.
Rokotus tai typerä passi ei estä tartuntoja, ja pidän typeränä sellaisia ihmisiä, jotka tätä asiaa eivät ymmärrä. Toki valtionjohdon ja terveysviranomaisten tulisi myös tehdä tämä asia selväksi kaikille ja myös näyttää esimerkkiä.
Yksi tuttava juuri kertoi, että olivat juuri Tallinnassa, tänään menossa bilettämään, viikonloppuna isot häät sukulaisella. Kysyin, että eikö yhtään pelota korona, tai pikemminkin sen tartuttaminen häissä vanhuksille. Hämmästellen vastasi, että ei tietenkään - hän ja miehensä ovat rokotettuja.
Onhan tuo ihan looginen seuraus, kun rokote ei estä tartuntoja, eikä taudin levittämistä.
Euroopassa on suurin rokotekattavuus = Euroopassa on eniten viruslinkoja.
Syy/seuraus suhde on päivänselvä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ehkä itse joudu sairaalaan mutta levittävät virusta ympäriinsä.
Paitsi että heitäkin on sairaalassa lisääntyvässä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ehkä itse joudu sairaalaan mutta levittävät virusta ympäriinsä.Paitsi että heitäkin on sairaalassa lisääntyvässä määrin.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ihan looginen seuraus, kun rokote ei estä tartuntoja, eikä taudin levittämistä.
Euroopassa on suurin rokotekattavuus = Euroopassa on eniten viruslinkoja.
Syy/seuraus suhde on päivänselvä.
Vai olisko kyse siitä, että Euroopassa testataan enemmän? Kun testataan enemmän, löydetään tartuntojakin enemmän. Ei testejä, ei tartuntoja. Eli todellisesta tautitilanteesta emme tiedä.
Valitettavasti ei ikinä...