16-vuotiaan puhelimeen tuli viesti joltain tytöltä "Rakas <3 Meille?" Olen järkyttynyt! Tulkaa auttamaan ongelmassa!
Ei ole puhuttu tytöistä mitään, eikä niitä täällä ole ennen käynyt. Jotenkin olen ajatellut, että ei sitä vielä ne jutut kiinnosta. Puhuu vaan lätkästä ja lätkätreeneistä. On kyllä komea ja varmaan aika suosittukin, että en sinänsä ihmettele, mutta miten se onkin jo noin iso..
Aina naureskelen täällä vastaaville aloituksille, mutta nyt olen itse tässä tilanteessa. Pitäisikö ottaa ehkäisy puheeksi? Lähinnä mietin siitä näkökulmasta, että pitäisikö alkaa antamaan säännöllisemmin viikkorahaa/hommata pankkikortti, jotta voisi ostaa kumeja? Pojalla ei ole omaa rahaa käytössä, vaan annetaan aina tarvittaessa ja loput ollaan laitettu tilille säästöön. Vai hommaanko vain teinin vessan kaappiin kondomeja kaikessa hiljaisuudessa? Miten te olette tehneet? Hommaatteko alaikäisille lapsillenne ehkäisyvälineet?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tässä ongelma?
Se että voiko kakkoseen painaa ilman kortsua vai ei. Mielestäni voi kun nuori tyttö kyseessä.
Tyttö vai mummo. Onkos tässä ikää kerrottu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortsut matkaan ja menoksi!
Ei tarvi kortsuja jos painottaa, että vain kakkoseen!
Silloin vasta tarvitseekin! Käy muuten niin kuin Freddie Mercurylle ja lukuisille muille
Nykypäivänä ei tarvi.
Lääkäri47
Ja sinä et ole lääkäriä nähnytkään! Jos olisit lääkäri etkä "lääkäri" niin tietäisit kyllä minkä takia suojausta käytetään kaikenlaisessa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Jopa kakkoseen jne.
Öö.. ne puheet mehiläisistä jne pitäis ehkä ottaa puheeks nykyaikana jo viimeistään 10-vuotiaana. Voivoi, äityli on nyt selkeästi vähän järkyttynyt, olisit vain iloinen poikasi puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tässä ongelma?
Se että voiko kakkoseen painaa ilman kortsua vai ei. Mielestäni voi kun nuori tyttö kyseessä.
Vähänpä sinäkään tiedät tästä asiasta.
Housuissasi on henkinen väkivalta, heterofoobi!