Peukutatteko omia viestejänne?
Kommentit (18)
Joo, mutta ainoastaan jos siinä on vähintään 1 peukku valmiina. Muutenhan ihmiset luulis että peukutan yksin omaa viestiäni :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:54"]Joo, mutta ainoastaan jos siinä on vähintään 1 peukku valmiina. Muutenhan ihmiset luulis että peukutan yksin omaa viestiäni :D
[/quote] sama! :D
Tottakai. Peukku tulee peukun luo.
Tottakai. Ja heti kun lähetän tämän viestini, niin käyn myös peukuttamassa sen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:54"]Joo, mutta ainoastaan jos siinä on vähintään 1 peukku valmiina. Muutenhan ihmiset luulis että peukutan yksin omaa viestiäni :D [/quote] sama! :D
[/quote]
Ilmottaudun tähän myös. Ja aina ajattelen, että jos jollakin on kaksi yläpeukkua, niin toinen on kirjoittajan oma (koska itsekin teen niin :))
En ikinä, mun mielestä se ois aika noloa. Oon jo kertonut mielipiteeni, tietenkin antaisin sille yläpeukun.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:58"]En ikinä, mun mielestä se ois aika noloa. Oon jo kertonut mielipiteeni, tietenkin antaisin sille yläpeukun.
[/quote] no eikö sua ärsytä, jos alapeukkuja on vaikka yksi enemmän? :D voisit siis tasata tilanteen :D
Tottahan toki, ja siis varsinkin silloin jos kukaan muu ei ole peukuttanut. Tulee paha mieli jos kukaan ei huomioi :(
Automaattisesti aina, kun viesti on julkaistu. Miksi ei?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:22"]
Tottahan toki, ja siis varsinkin silloin jos kukaan muu ei ole peukuttanut. Tulee paha mieli jos kukaan ei huomioi :(
[/quote]
Tästä saat toisen! Muist peukuttaa minunkin. -14
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:22"]
[/quote]
Tästä saat toisen! Muist peukuttaa minunkin. -14
[/quote]
Ooooh kerrankin joku on huomioinut viestini, iltani on pelastettu! :)) Peukutin toki takaisin!
Ja mikähän pointi olisi peukutella omia juttuja? Kuullostaa ihan itsetunnottomien ja hyväksyntää hakevien jutuilta... Kirjoitan, jos asiaa on ja ihan sama tuleeko ylä- vai alapeukkua tai mitään. Huh huh.
Peukutan omia juttujani joskus ylös joskus alas peukkuakin jos oli tosi huono viesti :D
Joskus peukutan puhelimella, läppärillä ja tabletilla ja vielä sitten proxyn kautta...siinä saa jo mukavasti kokoon kymmenenkin peukkua
kyllähän se vituttaa jos on kirjoittanut hyvän viestin ja sitten kaikki alapeukuttaa. ei arvaiskaan kuinka paljon noi peukut vaikuttaakin
Tietysti!