Hankala sukulainen joka haastaa riitaa
Miten tällaisen tyypin kanssa tulee toimeen? Hän saattaa sanoa aivan mitä tahansa, kenestä tahansa sitten hän suuttuu jos hänestä itsestään tehdään pilaa.
On niin tosi vaikeaa yrittää tulla hänen kanssa toimeen kun joka kerta sama juttu. Puuttuu esimerkiksi ulkonäköön ja pukeutumiseen (joissa kummassakaan ei kohdallani ole mitään vikaa)
Kommentit (6)
Noloa käytöstä sukulaiselta, aivan kuin 6v tasolla kehityksessään.
Sukua ei voi vaihtaa,Mutta suvun kanssa ei pakko ole olla tekemisissä!
Sukulaisten kanssa ei ole mikään pakko olla tekemisissä.
Jos jonkun pakottavan hautajais- tms. syyn takia joudut samaan tilaan, siltikin voit ignoorata vaikean henkilön.
Sama neuvo, älä huomio lainkaan. Jos puhuu suoraan sinulle, sano tyyliin "jaa". Sen jälkeen sano jotain mukavaa jollekin toiselle.
Jos ilkeilee jollekin toiselle, niin sano toiselle "älä välitä tuosta, hän on aina ikävä kaikille, varmaan jotain ongelmia" ja katso säälivästi ikävää henkilöä.
Lankomies sanoo kaikkeen kuittailuun jep jep. Meni monta vuotta, että äitini ymmärsi ignooraamisen. Itse olisin antanut samalla mitalla takaisin.
Parhain saamani neuvo: drop the rope. Älä vaivaudu kommentoimaan tai reagoimaan mitenkään. Mä olen ajatellut, että tuollainen ihminen saa ajatella minusta vaikka, että olen ulkoavaruudesta. Mitä sitten?