Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilipäivä ma 15.11

Vierailija
12.11.2021 |

Ja työkaveri oli tänään ihan innoissaan, että nyt pystyykin hyvin ostaa isot viikonloppu ostokset "velaksi" , kun raha lähtee vasta maanantaina tililtä. Enpä ole tuollasta ennen edes miettinyt. Onkohan tämä ihan yleistä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15.11. Toi piste tuon yhdentoista jälkeen on merkityksellinen.

Juuri näin ja hyvä kun täsmensit. En ymmärtänyt tuosta aloituksesta mitään mutta nyt selvisi.

Vierailija
22/26 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa työpaikassa maksetaan 15 päivä. Itelle tulee myös palkka nyt maanantaina. Vähän ihme, että tuo nyt ihmisiä ihmetyttää...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella on eläkepäivä 19.11. Joka tietää kerrostalossa häiritsevää tupakointia ja humalaisen örinöitä,kun palaa kotinsa känissä.Kestä aina 3 viikkoa.Kukaudessa 1 viikko aina ovat jo rahattomia,savutomia,kaljatomia ja hiljaa!

Kuntapuolen työeläke maksetaan aina 3 pv ja valtion/ yksityisen 1 pv.

Joten tuleeko kansaneläke / takuueläke 19 pv?

Älä huijaa, mä saan ainakin valtion eläkkeen 20. päivä.

Vierailija
24/26 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella on eläkepäivä 19.11. Joka tietää kerrostalossa häiritsevää tupakointia ja humalaisen örinöitä,kun palaa kotinsa känissä.Kestä aina 3 viikkoa.Kukaudessa 1 viikko aina ovat jo rahattomia,savutomia,kaljatomia ja hiljaa!

Kuntapuolen työeläke maksetaan aina 3 pv ja valtion/ yksityisen 1 pv.

Joten tuleeko kansaneläke / takuueläke 19 pv?

Valtion eläke Kevalta tulee 20. päivä minulle.

Niin muuten tuleekin. Sekoitin yksityiseen. Minulle tulee eläkettä neljästä " purosta". Pääeläke Kevalta, yksityiseltä pienen pieni, valtiolta pieni ja Ruotsista pieni. Olin ahkera tekemään töitä ja saa nyt niittää sitä, mitä on kylvänyt.

Vierailija
25/26 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo nykypäivänä enää onnistu? Aiemmin katevarausta ei tehty ja pankkikorttia sai vinguttaa ihan surutta. Nykyään katevaraus menee kortilta heti joten et voi käyttää korttia saldoa enempää.

Tätä minäkin mietin. Luulisi nolottavan kassalla kun ei saa ostoksia maksettua, etenkin jos on tahallaan hankkiutunut sellaiseen tilanteeseen.

Luottokortti auttaisi, mutta eipä sitä voi tuollaisella taloudenpidolla suositella.

Vierailija
26/26 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö katevaraus mene joka paikassa ? Vai meneekö? Kysyppä työkaveriltasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi