Kuulutteko yksinhuoltajien liittoon tai vastaavaan? Mita etuja siita on ja mista saisin lisatietoa? Kaytteko yksinhuoltajien tapaamisissa.
Olen ollut vähän epäluuloinen " kaikesta tällaisesta epäsosiaalisten" porukoista.
Mutta olen ylpeyteni niellyt sillä olin lasteni kanssa kesällä Lomaliiton lomalla ja kas kummaa...! Siellähän oli ihan mukaviakin, kivoja ja normaaleja ihmisiä.
T. Eron myötä luuseriksi siirtynyt
Kommentit (4)
Vierailija:
Olen ollut vähän epäluuloinen " kaikesta tällaisesta epäsosiaalisten" porukoista.T. Eron myötä luuseriksi siirtynyt
luota.
Vaikea on ollut ilmaista itseään. Taisi taas mennä pieleen.
Juurihan kerroin, että lasten kanssa viettämämme Lomaliiton loma oli onnistunut.
Haluaisin kuulla mitä siellä yksinhuoltajien liitossa tapahtuu. Onko kokemuksia?
ap
Mä kuuluin aikasemmin tuohon yksinhuoltajienliittoon. Se oli mulle oikeastaan vaan hetkellinen päähänpisto, kun surffailin netissä.
Mä en siitä henk. koht. saanut mitään erityistä, mutta heillähän on mm. lainopillista palvelua.
Nykyään kuulun Pienperheyhdistykseen ihan siitä syystä, että heillä on mieskaveri-toimintaa.
Yksi lapsistani on poika ja lasteni isä ei ole milään tavalla läsnä elämässämme. Toivon siis saavani pojalleni yhdistyksen kautta miehen mallin.
Kiitos, av, tästäkin tiedonjyvästä!