Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä olet tällähetkellä onnellinen?

Vierailija
03.09.2006 |

en tiiä mikä mun on mut en pysty oleen onnellinen, kertokaa te muut mikä tekee teidät tällähetkellä onnellieksi, jos siitä saisi vaikka vähän voimia. Itsellä pitäis kaikki olla periaatteessa kaikki hyvin, mulla on kaksi lasta, kolmas tulossa, on mies ja katto päänpäällä, rahahuolia ei ole. ainoastaan äitini sairastaa syöpää. Miten pystyisin nauttimaan raskaudestani, kun koko ajan on onneton olo ja itkettää, vai kuuluuko tämä vain hormonimyllerrykseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään katsotun oprahin myötä taas tajusi miten maailmassa tärkeintä on ainoastaan ne läheiset ihmiset. muulla ei ole väliä.

Vierailija
2/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että kaksi lastani elää, että mieheni elää. Ja että olen tuntenut ne kaikki rakkaat ihmiset (mm. vanhempani), jotka ovat jo kuolleet.

Tänään on hyvä päivä kuolla! Elämä on tässä ja nyt, älä takerru menneisiin tai tuleviin. Onni on asenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamastani vakituisesta työpaikasta sekä ostamastamme iiiisosta asunnosta! Ja tietysti omasta rakkaasta miehestäni ja kahdesta ihanasta elukastani.

Vierailija
4/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen lapsestani, miehestäni, tulevasta toisesta lapsesta, kissoista, kodista, elämässä vallitsevasta suhteellisesta rauhasta... Että saan tehdä sellaista, mistä nautin... Että olen suht terve...

Vierailija
5/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuon elokuvan 21 grammaa jälkeen

Vierailija
6/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman ihanimmasta tyttövauvastani.

Vierailija
7/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon läheisiä ystäviä. Erityisen onnellinen olen siitä, että sain miehen taas reissusta kotiin ja näin kuinka onnelliseksi poika siitä tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän