Minulla 1300€ netto. Kaverini on yh äiti ja käyttää 1300€ tupakkaan ja alkoholiin joka kuukausi
Kommentit (21)
Ei tuo mitään. Mun tuntema yh äiti käyttää 15000 viikossa viinaa ja tupakkaa.
No ei kyllä sitten muuta ehdi kuin olla ympärikännissä ja 6 röökiä huulessa samaan aikaan.
T. Tupakoiva juoppo
Mun tunteman yh äidin 10 päiväkoti-ikäistä lasta käyttää jokainen 1500 kuussa viinaan ja tupakkaan.
Mistä tiedät, paljonko käyttää noihin?
Taitaa olla keksitty juttu.
Todella vaikea uskoa aptä. Aski päivässä tekee tupakkaan n. 300e kuussa. Ja tonnilla juomaa.
Hyvin hyvin hyvin harva edes polttaa kahta askia päivässä.
Kalliita konjakkia ja viskiäkö juo, kun tonnin edestä juo? Eiköhän ole vuosikulutus kyseessä?
Minä ostan seksiä parikymppisiltä pojilta tonnilla kuukaudessa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Todella vaikea uskoa aptä. Aski päivässä tekee tupakkaan n. 300e kuussa. Ja tonnilla juomaa.
Hyvin hyvin hyvin harva edes polttaa kahta askia päivässä.
Jos tämä yh käy baarissa niin helposti menee tuo summa. Tai en tiedä helposti mutta on mahdollista.
Suomessa nautintoaineet on pirun kalliita.
Voin sponsoroida sinulle paremman elämäntyylin jos olet kuuma beibe etkä pidä polvia liian tiukasti yhdessä. M50
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä sitten muuta ehdi kuin olla ympärikännissä ja 6 röökiä huulessa samaan aikaan.
T. Tupakoiva juoppo
Ja ympäri vuorokauden, 24/7 eli ei nuku hetkeäkään välissä, koska muuten ei ehdi tupakoida ja ryypätä kaikkia noita rahoja.
Noh noh: pro-juoppo kertoo:: kyllä o mahd. Baarissa ku kiskoo
24x 5e on 120e päivässä. Tuon kyllä juon itsekin.
Kk se tekee 3600e.
Tosiasiassa tuota tahtia ku vetää on pakko olla katkolla huilimassa 1vk per kk
Joten tosiasiallisesti rahaa menee vähemmän. Tosin se katko maksaa 50e/vrk.
Kahdeksan pulloa Dom Perignonia eikä jää röökiin edes rahaa. Normaalit saunajuomat siis.
Onpas hänellä hyvä palkka kun on tuollaiseen varaa
Usein baari-illan jälkeen lähdetään vielä taksilla kotiin ja siinä ne loput rahat sitten menee.
(Kokemusta on).
Vierailija kirjoitti:
Voin sponsoroida sinulle paremman elämäntyylin jos olet kuuma beibe etkä pidä polvia liian tiukasti yhdessä. M50
Lennätätkö minut luoksesi?
Aikamoista se on. on se.