Rakas, sinusta on tullut pullukka 29.1.
Nyt on ukolla asiallinen meno. Emäntä kunnolla hommiin, määrätietoisesti vaan. Miten joku voi syödä tuolla lailla edes suklaata...
Kommentit (15)
No ei noilla hellyyttä paljoa taida olla.
Ja eka mainos ekalla mainoskatkolla mäkkärin hehee
Ihana koti ja vaatteita tolla naisella. :)
Minäkin haluan kokeilee noita sirkuspronsessajuttuja! :D
Miten joku voi syödä noin paljon suklaata? Ei yksi herkkupala riitä vaan lautaselle kasataan erilaisia suklaita, muffinsia ja ties mitä. Koko ajan suu käy. Onkohan tuollainen yleistäkin?
Mulle tuli tuosta suklaan mättämisestä ihan minä mieleen :D viime viikolla meni pari levyä. Noin monessa muodossa ei kyllä kovin usein tule syötyä. Toistaiseksi olen normaalipainoinen...
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:39"]Miten joku voi syödä noin paljon suklaata? Ei yksi herkkupala riitä vaan lautaselle kasataan erilaisia suklaita, muffinsia ja ties mitä. Koko ajan suu käy. Onkohan tuollainen yleistäkin?
[/quote]
Ihmettelin miksei ollut alussa isompi noin kamalalla määrällä suklaata :o
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:39"]Miten joku voi syödä noin paljon suklaata? Ei yksi herkkupala riitä vaan lautaselle kasataan erilaisia suklaita, muffinsia ja ties mitä. Koko ajan suu käy. Onkohan tuollainen yleistäkin?
[/quote]
En voisi mättää noin, mutta ei yksi herkkupalakaan ole kuin itsensä kiusaamista. Mieluummin olen kokonaan ilman kuin syön esim. sen yhden palan suklaata. Minulle mieluisa herkku on proteiinipatukka, pitää samalla nälkää.
Olipas hyvännäkönen pullukka. T: sporttipoju 21w
Miten ne ny näin tylsän parin on tähän halunnu :D. Ei vielä mitään natisemista. Tylsä jakso.