Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et petä?

Vierailija
29.01.2015 |

Minusta on vain ihanaa metsästää komeita kiinteitä uroksia ja heittää hauskaa läppää. Yleensä en lähde tällaisten mukaan, mutta on se vaan niin ihanaa tuntea olevansa haluttu. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on minusta väärin. Pikkuflirtti on jees, mutta jos alkaa mennä vakavammaksi teen selväksi että en ole kiinnostunut sen enemmästä.

Vierailija
2/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis pettää? Jos ei kelpaa nii eroa. Jotain käytöstapoja.

Vierailija
4/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran, ei ollut sen arvoista.

Vierailija
5/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko se oikeasti siitä, ettei teitä oikeasti kukaan vaan tule koskaan iskemään?

Vierailija
6/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta muut. Olen rakastunut omaan mieheeni, ollut kohta 20 vuotta. Ällöttää ajatellakin että joku muu koskisi muhun, tai että pitäisi yleensä flirttailla jonkun kanssa. 

Vierailija
7/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) hirvee työ; baariin, etsit miehen , sit hirvee salailu ja valehtelu omalle miehelle missä oon yöni ollut

2) mulla ja miehellä on hyvää seksiä, joten senkään puolesta ei tee mieli 'riskeerata' kun todennäköisesti vastaan tulis kumminkin joku joka ei klitoriksesta tiedä yhtään mitään

3) en jaksaisi sitä syyllisyyttä ja epäluottamuksen kierrettä mikä siitä syntyisi

Vierailija
8/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:12"]Johtuuko se oikeasti siitä, ettei teitä oikeasti kukaan vaan tule koskaan iskemään?
[/quote]

Ei. Johtuu siitä että olen luvannut miehelleni että olen uskollinen.

Vierailija
9/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttelis toisinaan kyllä.. en kuitenkaan petä, koska en halua jäädä kiinni, tuottaa tuskaa puolisolleni ja lapsilleni, enkä myöskään halua kokea sitä paheksuntaa ja häpeää, jota pettämiseni aiheuttaisi itselleni ja lähimmäisilleni julkitullessaan. Niin, enkä taitaisi kestää niitä omantunnontuskiakaan. Eli tyydyn päiväunelmoimaan.

Vierailija
10/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerykset pettävät!  :)

Vierailija
11/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:12"]Johtuuko se oikeasti siitä, ettei teitä oikeasti kukaan vaan tule koskaan iskemään? [/quote] Ei. Johtuu siitä että olen luvannut miehelleni että olen uskollinen.

[/quote]

Kun on kyllin kaunis, oppii sanomaan ei pillunvonkaajille, koska niitähän riittää baari-illan aikana lukuisia. Harmaat hiirulaiset ne aina innostuu hirveästi, kun joskus joku flirttailee niille ja on heti haarat levällään.

Vierailija
12/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua leikkiä tuntemattomien naisten tunteilla.

Vierailija
13/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain kiinnosta. Saan kotona omalta mieheltäni ihan tarpeeksi huomiota, niin hellyyttä kuin seksiäkin. En vain ole kiinnostunut muista miehistä. En varmaan edes osaisi ajatella, että joku mies olisi minusta kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä