Olen kotona flunssassa, eka saikku korona-aikana
Ja saattaisi olla, että ilman koronaa olisin töissä.
Koronasta ei ole ollut mitään hyötyä itselleni. Jos ei nyt sitten tämä ole??? Lomailu puoli-flunssassa?
Kommentit (4)
Miksi miniälläsi olisi koronatartunta, jos on ottanut rokotukset? Jos ei ole, huuda hänelle, älä minulle. Tuskin tämä on koronaa, ei ainakaan käsketty vielä testiin.
Ap
Mulla oli ensin kahden viikon palkallinen karanteeni kotona, ihan korona-ajan alkuun. Myöhemmin sain tehdä puolisen vuotta etätöitä, ja siitä oli ihan konkreettistakin hyötyä, koska hintava matka työpaikalle jäi pois.
Ollu monta flunssaa töissä,ei yhtään koronaa.Satoja työntekijöitä.Olin varmaan saadaan.Mut yks muu juttu levisi käsistä,oli yks meno siellä etiaikaan kävijät.Yks rokotettu,2piikkii on ollut sairaalas kolmatta viikkoa,10 muuta sairastu.Kaikki rokotettu,jälkijuttu yks kertoi hajumakuaisti meni.Tais tälläkin olla korona..kuukauden toista oireet..Ehkä jollain muullakin.Koronan voi sairastaa yhä uudelleen ja uudelleen
Ole hiljaa, tyhmä! Lue kirjoja ja katso televisiota! Pidä pienempää ääntä! Mulla on just nyt lapsenlapsi (9) coronan keskellä ja miniä josta pelätään miten synnytys menee kun ehkä miniälläkin on ROKOTTAMATTOMAN saatanan tyhmän työkaverin tartuttama corona!