Miksi Jukka Kuoppamäen tyttärien Annan ja Inkan musiikkiurat eivät onnistuneet?
Annalla oli 90-luvun ajan Wilma-bändinsä jota kukaan ei muista ja Inka teki yhden levyn jota mainostettiin paljon mutta mitään ei tapahtunut ja katosi Saksaan.
Kommentit (17)
Ei tullut minustakaan laulajaa vaikka ääni kuin taivahan linnulla. Äänellään se variskin laulaa
Hah, mä muistan. Mulla on Wilman Suuri Valkea cd:nä. Ja tykkäsin ihan sikana, vieläkin kuuntelen.
Inka tahtoi asua Saksassa ja tehdä yhteistyötä Sash!in kanssa.
Wilma taas oli niin veltto muka-nokkela bändi että joutuikin olla menestymättä.
Piti spotifysta kuunnella wilman biisejä. Uskomatonta kuraa eikä sanoista meinannut saada selvää
Miten se Inka katosi Saksaan kun asunut siellä 70-luvulta asti? Liekkö enää suomen passiakaan.
Ehkä niillä on ollut muutakin tekemistä elämässään, kuin yrittää elättää itsensä pop-muusikkoina eläkeikään asti. Ei ehkä kaikkien mielestä välttämättä niin tavoiteltava elämänura. Esim. Anna Kuoppamäki on tietääkseni ammatiltaan opettaja.
Wilma kuulostaa lähinnä naisen laulamalta Neljältä Ruusulta:
Wilmalla on hyvä biisi se Claudius. En tiennytkään, että se on Kuoppamäen tyttären. Hänen isänsä oli samaan aikaan armeijassa minun isäni kanssa.
Ap on joku Kuoppamäen sisaruksia lapsena kadehtinut luokkakaveri-nolla :D
Ehkäpä niillä oli elämässään jotain parempaa ja tärkeämpää mielessään kuin artistiura.
Ihminen voi menestyä elämässään, vaikka toimisi eri alalla kuin vanhempansa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on ap Saksassa kouluja käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on ap Saksassa kouluja käynyt.
Kuoppamäet muuttivat Saksaan 1977 jolloin A oli 14 ja I 10. Eli ovat käyneet Suomessa koulua oppivelvollisuuden mukaan.
Ehkä heidän uransa ei kelvannut kellekkään.
Tai olivat liian nuukia uriensa esittelyssä.
Sillä että on jonkun tunnetun laulajan tytär ei ole mitään merkitystä. Edes se ei riitä, että osaa laulaa hyvin. Kilpailu on kovaa, Pitää löytää oma yleisö. Laulutaitokaan ei ole niin tärkeä kuin se yleisö, fanit.