Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan asiallisesti, onko joku kiihottunut hierojalla/fysioterapeutilla/kosmetologilla?

Vierailija
12.11.2021 |

Eli ilman sen kummempia pervoiluja ja runkkailuhöpötyksiä, oletko koskaan huomannut kiihottuneesi ollessasi hieronnassa tai fysioterapiassa tai esimerkiksi jalkahoidossa ja kuinka olette hoitaneet tilanteen?

Toki olisi mielenkiintoista kuulla miten alojen ammattilaiset toimivat kun huomaavat asiakkaalla tälläisen tilanteen?

Itselläni tämä tuli ajankohtaiseksi kun kävin jalkahoidossa ja sen yhteydessä sain erektion tahtomattani. Toki asiaa auttoi varmasti viehättävä nainen avonaisessa kaulupaidassa, mutta hän jalkahoidon yhteydessä paineli jalkapohjiani ja ilmeisesti osui sopivaan hermoon, koska tunsin selvästi kun erektio alkoi tahtomattani nousta. Hän ilmeisesti huomasi tämän, mutta ei kommentoinut sen enempää, hymyili vain. Totesi samalla jalkapohjistani myös, että minulla on hartiat jumissa (?), mikä tuntui oudolta, mutta oli myös totta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko Thai hieronta? Jos lasketaan, niin olen kiihottunut ja saanutkin ko. paikassa.

Vierailija
2/2 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko Thai hieronta? Jos lasketaan, niin olen kiihottunut ja saanutkin ko. paikassa.

Miksi pitäisi laskea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän