Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Novavax

Novavax
12.11.2021 |

Onko tietoa millloin tulee suomeen. Tämän olen valmis ottamaan . Novavax odottelen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/10 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. Novavaxia odotan, ennen en rokotetta aijo käydä hakemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös, Novavaxin voin ottaa eli ei auta kun odottaa sen hyväksyntää.

Vierailija
4/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lupaprosessi edennyt?

Osaako jok sanoa, mitä tarkoittaa proteiinipohjainen rokote?

Onko tässä heikennyttyä virusta?

Vierailija
5/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähelvettiä miksi jotku odottaa novavaxia, itsekkin pysynyt terveenä 2 vuotta jo ilman rokotteita ja virus on jo heikentynyt. Ihmisillä on joku pakkomielle piikkeihin. Varmaan sekin johtuu valtamedian 2 vuotta kestäneestä propaganda tykityksestä (turha hysterian levitys 24/7) Että saivat päät sekaisin. Itse en lähtenyt mukaan tähän.

Vierailija
6/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähelvettiä miksi jotku odottaa novavaxia, itsekkin pysynyt terveenä 2 vuotta jo ilman rokotteita ja virus on jo heikentynyt. Ihmisillä on joku pakkomielle piikkeihin. Varmaan sekin johtuu valtamedian 2 vuotta kestäneestä propaganda tykityksestä (turha hysterian levitys 24/7) Että saivat päät sekaisin. Itse en lähtenyt mukaan tähän.

Koska se pakkorokottaminen tulee vielä ja pitää valita vähiten paha. Olen koronan sairastanut jo kolme kertaa. Minulle pikku vaiva. Sairastaminen ei kuitenkaan kelpaa että saa osallistua yhteiskuntaan vaan pitää ottaa täysin turha piikki. Joten elimistöni saattaisi pystyä torjumaan tämän rokotteen jos joku on pakko ottaa.

Vierailija
7/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se pakkorokottaminen tulee vielä ja pitää valita vähiten paha. Olen koronan sairastanut jo kolme kertaa. Minulle pikku vaiva. Sairastaminen ei kuitenkaan kelpaa että saa osallistua yhteiskuntaan vaan pitää ottaa täysin turha piikki. Joten elimistöni saattaisi pystyä torjumaan tämän rokotteen jos joku on pakko ottaa.

Niin jos tulee pakkorokotus niin sittenhän me taistellaan vastaan. Minä ainakin lähen duunista pois jos tulee pakkorokotus työpaikoille. Joukkona lähdetään ja vaaditaan parempia oloja, en minä mistään painostuksesta huolimatta tule suostumaan. Niitten päämäärähän on juurikin saada painostettua/pakotettua kaikki piikille.

Vierailija
8/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö välttämättä pysty torjumaan yhtiäkään näistä myrkyistä mitä piikin sisällä on. Toki riippuu mitä kamaa tulee, koska on luonnollisesti se mahdollisuus saada placeboa. Mutta en nyt mene itse ottamaan yhtään riskiä. T. ikuisesti rokottamaton ja tämän koronan takia en mahdollisesti aio edes ottaa ikinä enää minkäänlaista rokotetta. 

Vierailija
9/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa on komisdion käsittelyssä, viimeisin tieto marraskuun puolesta välistä kertoo että lupa saataisiin "viikoissa". Ehkä alkuvuodesta? Minäkin odotan Novavaxia.

Vierailija
10/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö välttämättä pysty torjumaan yhtiäkään näistä myrkyistä mitä piikin sisällä on. Toki riippuu mitä kamaa tulee, koska on luonnollisesti se mahdollisuus saada placeboa. Mutta en nyt mene itse ottamaan yhtään riskiä. T. ikuisesti rokottamaton ja tämän koronan takia en mahdollisesti aio edes ottaa ikinä enää minkäänlaista rokotetta. 

Apuaineet on aina ongelma.