••••••• Oikeus rokotevapaaseen lapsuuteen •••••••
Vanhempien ei pidä mennä tuputtamaan lapsille näitä nykyisiä narkolepsiarokotteita.
Lapsi saa sitten aikuisena ITSE päättää riskeeraako terveytensä rokotteilla vai jatkaako edelleen puhtaalla linjalla. Meilläkin kaikki kolme ovat ilman ainuttakaan rokotetta eikä kyllä tälle neljännellekään laiteta mitään.
Nimim. "Steiner-vanhempi"
Kommentit (17)
Helppo se on rokotteita vastaan olla, kun muut rokotuttavat lapsensa. Pelkkää sanahelinää ja itsensä esilletuomista erinomaisena yksilönä. Katetta ei ole mihinkään omasta takaa.
Lapset huostaan sinun kaltaisiltasi vanhemmilta. Järkyttävä ajatusmaailma.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:29"]Vanhempien ei pidä mennä tuputtamaan lapsille näitä nykyisiä narkolepsiarokotteita.
Lapsi saa sitten aikuisena ITSE päättää riskeeraako terveytensä rokotteilla vai jatkaako edelleen puhtaalla linjalla. Meilläkin kaikki kolme ovat ilman ainuttakaan rokotetta eikä kyllä tälle neljännellekään laiteta mitään.
[/quote] Teillä on varmaan telkun tilalla kivitaulu ?
No oletko miettinyt että sun lapset ei elä ehkä siihen asti että voivat päättää ITSE siitä ottavatko rokotteen. No mut jokanen tyylillään. Toivottavasti ette tartuta mun vauvaa ennen ku saa rokotukset kuntoon. Säälin sun lapsia jotka joutuu ottamaan riskin.
Rokotevastainen aloitus olisi tehty paremmilla argumenteilla. Tämä aloitus on selvästi tehty toisessa tarkoituksessa "vapaamatkustaja" ajattelijan toimesta. Eli juuri niin naivisti kun rokoteintoilija ajattelee rokotevastaisten muka ajattelevan.
Jättäkää vaan lapsenne rokottamatta. Meillä rokotetaan kaikki, koska sen edut ovat kiistattomat Narkolepsiatapauson erittäin ikävä, mutta myös harvinainen poikkeus. Kun valtaosa väestöstä rokotetaan, suojaa se myös näitä rokottamattomia, mikäli rokotus% pysyy isona. Kun kattavuus laskee niin sitten ihmisiä kuolee joukoittain johonkin tuhkarokkoon, kuten Tukholmassa muinoin.
Ap on sikäli oikeassa, että kaikkia ei tarvitse rokottaa. Muistaakseni riittää, että 90% laumasta on rokotettu. Ja jos kuolema ei haittaa, niin siitä vain!
Tämä keskustelu osoittaa, miten aivopestyjä lampaita nykyvanhemmat ovat..
Nimim. Se ainut tästä ketjusta tykännyt ITUHIPPI-VANHEMPI :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:35"]Lapset huostaan sinun kaltaisiltasi vanhemmilta. Järkyttävä ajatusmaailma.
[/quote]
Toivottavasti sinunkaltaistesi lapset saavat narkolepsian.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:29"]
Vanhempien ei pidä mennä tuputtamaan lapsille näitä nykyisiä narkolepsiarokotteita.
[/quote]
Hohhoijjaa.
Ilmesiseti steiner-kouluissa ei opeteta/opita mitään. Hukkaan menevät nekin rahat.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:40"]
[/quote]
Ituhippi katselee nyt vähän historiaa ja etenkin lapsikuolleisuutta. Mutta ilmeisesti kuollut lapsi on parempi, kuin mahdollisuus harvinaiseen rokotuksen sivuhaittaan?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:29"]
[/quote]
Hohhoijjaa.
Ilmesiseti steiner-kouluissa ei opeteta/opita mitään. Hukkaan menevät nekin rahat.
[/quote]
Voi sinä lammas, steinerkoulusta valmistuu yhteiskunnan kerma :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:41"]
Oikeus jäykkäkouristukseen!
[/quote]
Ja raivotautiin.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:40"]
[/quote]
Ituhippi katselee nyt vähän historiaa ja etenkin lapsikuolleisuutta. Mutta ilmeisesti kuollut lapsi on parempi, kuin mahdollisuus harvinaiseen rokotuksen sivuhaittaan?
[/quote]
Tulet huomaamaan vielä, että olin oikeassa.. Sääliksi käy lapsiasi.. Eikö tunnu pahalle ajatus oman lapsen myrkyttämisestä ;)
t. ituhippi
Mitenkäs sitten selitätte lapsellenne, että "sorry kun iskä ja äiti vei sut väkisin piikille ja nyt sulla on koko loppuelämän narkolepsia etkä voi ajaa autolla tai pyörällä etkä uida KOSKAAN!!!!
pössyttelijä