Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpäivät netissä surffaillen

Vierailija
12.11.2021 |

Olen viimeisen 9 työvuoden ajan käyttänyt noin 60% työajastani netissä surffaillen. Olen toimistotöissä johdon assistenttina ja ei minulla oikeasti ole muuta tekemistä. Omassa kopperossani saan surffailla netissä. Tämä keskustelupalsta on yksi varsin hyvä ja hauska paikka käyttää työaikaa. Välillä kirjoitan pomolle jonkun pöytäkirjan puhtaaksi, tilaan toimistotarvikkeita, hoidan matkavarauksia henkilökunnalle ja tsekkaan muutamat laskut, mutta sitten taas loppuaika menee surffailuun.

Voisikohan täällä netissä tienata jotain sivutuloja jotenkin? Onko muita, ketkä tämän ajankäytöllisen haasteen kanssa samaa miettivät?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne ja olen sentään 10v aikana ollut neljässä eri työpaikassa. Mietin vain, mitä hyödyllisät voisin tehdä. On masennusta eli sen takia en oikein saa aikaiseksi mitään opintojakaan mitkä hyvin onnistuisivat täällä töissä.

Vierailija
2/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoja tienata on monenlaisia mutta henkilökohtaisesti itsellä on kokemusta vain urheiluvedonlyönnistä, siihen auttaa ajankäyttö.

Suosittelisin tylsyyteen myös hankkimaan kännykkään Jodel-sovelluksen, tuo on ehkä jopa vauvaa parempi tapa tappaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea tuollaisia kommentteja, kun nykyään työpaikkailmoituksissa haetaan multitaskaajia hektiseen työympäristöön. Totuus lienee toinen, eikä selvästikään palkanmaksajan tiedossa.

Vierailija
4/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska lukea tuollaisia kommentteja, kun nykyään työpaikkailmoituksissa haetaan multitaskaajia hektiseen työympäristöön. Totuus lienee toinen, eikä selvästikään palkanmaksajan tiedossa.

Työt yleensä keskittyvät niin, että aamuisin on superkiireistä, tarvittaisiin oikeastaan kaksi ihmistä tekemään ne aamujutut, mutta iltapäiväksi ei ole töitä edes yhdelle. Esim. kaikenlaisia raportteja pitää edelleen täyttää käsin.

Kun sen tason hommista pääsin pois, alkoi jäätävät palaveriputket. Joudun osallistumaan kaikkeen, mitä meillä tehdään, vaikka iso osa ei liity omiin vastuualueisiini.

On myös paljon ihmisiä, jotka eivät pysty tekemään mitään ilman yleisöä. Esim. valmistellaan jotain kokousta, jossa on meidän tiimin esitys. Meillä yksi tietty ihminen varaa siihen AINA palaverin ja sitten me muut katsomme, kun hän täyttää oman kalvonsa. Me muut kirjoitetaan ne omalla (työ)ajalla yksin.

Kyllä, on aivan liikaa aikaa roikkua töiden ohessa netissä, koska työt ovat näin jäätävän huonosti organisoitu.

Vierailija
5/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työt voisi tehdä tehokkaammin, mutta organisaation johto ja keskijohto on raskas ja aikaansaamaton. Tehdään ripeästi päivä pari oikeita töitä ja sitten pysähdytään jopa 3 viikoksi odottamaan päätöksentekoa. Tuon aikaa voi netissä katsella kaikenlaista, osallistua omatoimikursseille, vähäisistä ylimääräisistä rahoistaan tehdä pääomasijoituksia ja sen semmoista. Kunpa tästä oravanpyörästä olisi varaa jäädä omiin harrasteisiin täysipäiväisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi