Minkä asian/asusteen/vaatteen omistat, jota et olisi koskaan kuvitellut
hankkivasi?
Mulla se on Kuoma-kengät. O_o Aikasemmin ajattelin, etten koskaan kehtaa käyttää Kuomia, koska ajattelin niiden olevan mummokengät tai ihan pikkulasten kengät. Eihän tällaiset kolmekymppiset kehtaa sellaisia käyttää.
Mutta kuinkas ollakkaan, tänä talvena ostinkin itselleni kyseiset kengät ja ah, kuinka ovatkaan mukavan tuntuiset jalassa. Niistä on tullut nyt mun lempikengät, vaikken koskaan kuvitellut sellaisia omistavanikaan. ;-)
Hah, niin se vaan mieli muuttuu. :-P
Kommentit (26)
Silloin kun legginsit tuli muotiin niin ihmettelin sitä kovasti ja haukuin pitkiksi kalsareiksi. Nykyään käytän niitä joskus, pari kertaa vuodessa.
Merkkilaukkuja, -kenkiä ja -vaatteita. Ostin kerran hetken päähän pistosta ekan luiskani ja siitä se sitten jotenkin vain lähti.. Sitä ennen ihmettelin ihmisiä, jotka laittavat suuria summia vastaaviin. :D
Tatuoinnin. Nyt niitä on jo 5, fuck me... :D
Slipoverin ja lyhyen sisänahkatakin. Yöh, olen keski-ikäistynyt.
Mä huuto-oksensin kans leggingseille monta vuotta. Sitten satuin ostamaan sellaiset olo-asuksi ja kappas kummaa nyt minäkin täti mennä viiletän kaupungilla ilman housuja :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:37"]Merkkilaukkuja, -kenkiä ja -vaatteita. Ostin kerran hetken päähän pistosta ekan luiskani ja siitä se sitten jotenkin vain lähti.. Sitä ennen ihmettelin ihmisiä, jotka laittavat suuria summia vastaaviin. :D
[/quote] sama täällä:)
Monot.
Koulun pakkohiihdossa kiroilin, etten taatusti tule ikinä koskas vapaaehtoisesti niitä jalkaani laittamaan.
Korkonilkkurit. Olivat vain niin kauniit ja alennusmyynnissä. Olen käyttänyt niitä harvemmin kuin kerran vuodessa, mennessäni teatteriin, missä ei juuri muuta tehdä kuin kävellään autosta sisään istumaan. Käytän muutenkin korkokenkiä vain juhlissa, ja etenkään ulos en lähtisi talvella millään korkohärpäkkeillä liukastelemaan.
Sisäkön asu, yökäyttöön.