Mietin miksi miehet käyvät kuumana hoitajiin..
mutta eivät niinkään lääkäreihin? Valkoista päällä molemmilla ja hoitavat ihmisiä, lääkäritkin tavallaan. Miksi ei ikinä näe "naislääkärit on kuumia"-vuodatuksia missään?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:12"]Lääkäriksi päästäkseen on oltava hyvä matemaattisissa aineissa, ei vastaa ajatusta seksikkäästä naisesta. Korkeatuloinen ja arvostetussa ammatissa oleva nainen ei myöskään houkuta miestä, ellei ole itse vielä korkeatuloisempi ja arvostetumpi ammatti. Lääkärit eivät myöskään tee sitä hoivatyötä, vaan tutkivat ja määräävät lääkkeet. Hoitajat ovat ne aina aurinkoiset työmuurahaiset, jotka iloisin hymyin ja vikkelin jaloin vastaavat potilaan kutsuun. Ahkeria, mutta silti tarpeen tullen jäävät varmasti kotiin hoitamaan lapsia.
[/quote]
Eli juuri kuten arvelinkin, miehet ei vieläkään kykene pitämään seksikkäänä naisia joita eivät jotenkin pysty katsomaan alaspäin, esim palkan tai älyn suhteen.
En tiedä, mutta se on totta, että hoitaja on miehille kuin punainen vaate härälle. Sairaanhoitajat naivat monenlaisia miehiä. Tyypillinen pari taitaa olla sairaanhoitaja - insinööri.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:12"]Lääkäriksi päästäkseen on oltava hyvä matemaattisissa aineissa, ei vastaa ajatusta seksikkäästä naisesta. Korkeatuloinen ja arvostetussa ammatissa oleva nainen ei myöskään houkuta miestä, ellei ole itse vielä korkeatuloisempi ja arvostetumpi ammatti. Lääkärit eivät myöskään tee sitä hoivatyötä, vaan tutkivat ja määräävät lääkkeet. Hoitajat ovat ne aina aurinkoiset työmuurahaiset, jotka iloisin hymyin ja vikkelin jaloin vastaavat potilaan kutsuun. Ahkeria, mutta silti tarpeen tullen jäävät varmasti kotiin hoitamaan lapsia. [/quote] Eli juuri kuten arvelinkin, miehet ei vieläkään kykene pitämään seksikkäänä naisia joita eivät jotenkin pysty katsomaan alaspäin, esim palkan tai älyn suhteen.
[/quote]
Pidätkö itse tilastotieteilijää seksikkäämpänä kuin palomiestä? Veikkaan, että harva pitää, joku kyllä.
Ei miehille ole niin väliä naisen tuloilla, yleensä se on nainen jolle on se ongelma jos mies tienaa vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:18"]"Hoivafetissi"
[/quote]
Niin, lääkärin hoiva on usein vielä tärkeämpi sairaalle mutta kun se lääkäri on miehen näkökulmasta liian arvostettu, miehen halu herää vaan siitä kun samalla voi jotenkin alistaa naisen tai halveksia tätä. Hyi.
Hoiturit täällä kilpaa miinuspeukuttaa kommentteja joissa kyseenalaistetaan heidän älykkyyttään..
Joidenkin miesten ego ei kestä sitä että nainen tienaa enemmän ja on menestyneempi. Hoitajat taas ovat alipalkattuja ja edustavat perinteistä naista joka hakeutuu perinteiseen "naisen ammattiin".
Johtuu myös siitä että suomi on pullollaan mammanpoikia. He tarvitsevat naisen jonka äidinvaisto ja hoivaamisvietti on keskimääräistä korkeampi ja hoitajat usein mielletään tälläisiksi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:18"]"Hoivafetissi"
[/quote]
Niin, lääkärin hoiva on usein vielä tärkeämpi sairaalle mutta kun se lääkäri on miehen näkökulmasta liian arvostettu, miehen halu herää vaan siitä kun samalla voi jotenkin alistaa naisen tai halveksia tätä. Hyi.
[/quote]
En mä tollasta kyllä tarkottanut. Ite en oo niin seksuaalinen mies niin ite aattelen tän hoivan enemmän sellasena paijaamisena. En toki voi puhua kaikkien puolesta. Kyllä mulle hoitsu kelpais. Toki sen pitäis olla mies ku ei noi naiset oo niin mun juttu... :D
Koska ne hoitavat. Käyn onneksi harvoin sairaalassa, mutta kyllä aina esim. työterveysasemalta lähtiessä vannon etsiväni oman hoitajan. Siis ne puhuvat ihanasti, ovat ystävällisiä... tietysti "palveluammatti", mutta eipä mulle tule mieleen, että kukaan kaupan kassa olisi puhunut ihanasti. Lisäksi olen huomannut viehättyväni siitä kun ne antaa ohjeita miten pitäisi syödä, juoda sun muuta - se tuntuu huolenpidolta :D Nojoo, lässytinlää mutta sellaistahan se on jos jostakin pitää :DD
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:24"]Koska ne hoitavat. Käyn onneksi harvoin sairaalassa, mutta kyllä aina esim. työterveysasemalta lähtiessä vannon etsiväni oman hoitajan. Siis ne puhuvat ihanasti, ovat ystävällisiä... tietysti "palveluammatti", mutta eipä mulle tule mieleen, että kukaan kaupan kassa olisi puhunut ihanasti. Lisäksi olen huomannut viehättyväni siitä kun ne antaa ohjeita miten pitäisi syödä, juoda sun muuta - se tuntuu huolenpidolta :D Nojoo, lässytinlää mutta sellaistahan se on jos jostakin pitää :DD
[/quote]
Asutko vielä kotona äidin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:22"]Joidenkin miesten ego ei kestä sitä että nainen tienaa enemmän ja on menestyneempi. Hoitajat taas ovat alipalkattuja ja edustavat perinteistä naista joka hakeutuu perinteiseen "naisen ammattiin".
Johtuu myös siitä että suomi on pullollaan mammanpoikia. He tarvitsevat naisen jonka äidinvaisto ja hoivaamisvietti on keskimääräistä korkeampi ja hoitajat usein mielletään tälläisiksi.
[/quote]
Voi vittu mikä idiootti. Lakkaa jo massapostittamasta tota paskaasi.
Mitä kakkaa taas? :D tiedän moniakin kuumia lääkäri- typyjä, esimerkkinä Emilia Vuorisalmi.Taitaa miehiä pelottaa kauniit ja älykkäät naiset.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:24"]Koska ne hoitavat. Käyn onneksi harvoin sairaalassa, mutta kyllä aina esim. työterveysasemalta lähtiessä vannon etsiväni oman hoitajan. Siis ne puhuvat ihanasti, ovat ystävällisiä... tietysti "palveluammatti", mutta eipä mulle tule mieleen, että kukaan kaupan kassa olisi puhunut ihanasti. Lisäksi olen huomannut viehättyväni siitä kun ne antaa ohjeita miten pitäisi syödä, juoda sun muuta - se tuntuu huolenpidolta :D Nojoo, lässytinlää mutta sellaistahan se on jos jostakin pitää :DD
[/quote]
Tää on Suomessa just vialla. Muualla maailmassa ne on MIEHET jotka hoivaa naisia eikä toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:12"]Lääkäriksi päästäkseen on oltava hyvä matemaattisissa aineissa, ei vastaa ajatusta seksikkäästä naisesta. Korkeatuloinen ja arvostetussa ammatissa oleva nainen ei myöskään houkuta miestä, ellei ole itse vielä korkeatuloisempi ja arvostetumpi ammatti. Lääkärit eivät myöskään tee sitä hoivatyötä, vaan tutkivat ja määräävät lääkkeet. Hoitajat ovat ne aina aurinkoiset työmuurahaiset, jotka iloisin hymyin ja vikkelin jaloin vastaavat potilaan kutsuun. Ahkeria, mutta silti tarpeen tullen jäävät varmasti kotiin hoitamaan lapsia. [/quote] Eli juuri kuten arvelinkin, miehet ei vieläkään kykene pitämään seksikkäänä naisia joita eivät jotenkin pysty katsomaan alaspäin, esim palkan tai älyn suhteen.
[/quote]
Pidätkö itse tilastotieteilijää seksikkäämpänä kuin palomiestä? Veikkaan, että harva pitää, joku kyllä.
[/quote]
Suomi on täynnä ämmä-naisia, joiden itsetunto ei kestä kuin luolamiesmäistä örisijää.
Hoivaaminen on naisellista, ja pidän naisellisista naisista. Myös naislääkäri kävisi minulle, mutta minä en matalammin koulutettuna todennäköisesti hänelle. T: Mies
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:22"]Joidenkin miesten ego ei kestä sitä että nainen tienaa enemmän ja on menestyneempi. Hoitajat taas ovat alipalkattuja ja edustavat perinteistä naista joka hakeutuu perinteiseen "naisen ammattiin".
[/quote]
Naisen ego ei kestä sitä, että mies tienaa vähemmän ja on kouluttamaton. Kertokaa nyt joku oma näkemyksenne siitä miksi mies ei saisi tykätä siitä mistä tykkää ja niillä perusteilla kun haluaa? Kun kuitenkin tiedetään myös naisten preferoivan tietyntyyppisiä miehiä.
Se on vain tällainen yleinen stereotypia, eikä siitä kenenkään kannata hernettä vetää nenään. Multa kun kysytään aina mitä opiskelen (sairaanhoitajaksi) niin miehet innostuvat entistä enemmän. Tässä yks päivä salilla tuli yks mies mulle jutteleen ja kun hänen kysyttyään kerroin mitä opiskelen niin reaktio oli että "haluan sut vaimoks!" :D Aika hauska. Harmi vaan, että itse en tälle alalle aio jäädä vaan hakeutua nyt kevään yhteishaussa johonkin muualle. Mulle ei ammatissa riitä se, että miehet kuolaavat perään.
Lääkäriksi päästäkseen on oltava hyvä matemaattisissa aineissa, ei vastaa ajatusta seksikkäästä naisesta. Korkeatuloinen ja arvostetussa ammatissa oleva nainen ei myöskään houkuta miestä, ellei ole itse vielä korkeatuloisempi ja arvostetumpi ammatti. Lääkärit eivät myöskään tee sitä hoivatyötä, vaan tutkivat ja määräävät lääkkeet. Hoitajat ovat ne aina aurinkoiset työmuurahaiset, jotka iloisin hymyin ja vikkelin jaloin vastaavat potilaan kutsuun. Ahkeria, mutta silti tarpeen tullen jäävät varmasti kotiin hoitamaan lapsia.