Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostan sitä, ettei lahjoja anneta meille. Pitääkö minun siis viedä lahjoja sukulaisille, kun käyn?

Vierailija
12.11.2021 |

Itse en halua MITÄÄN krääsää, vaan jos joku käy, haluan, että he tulevat vain itse, korkeintaan jotain syötävää voisi tuoda. Mutta odottavatko ihmiset vielä nykypäivänä lahjoja vierailta? Siis voiko joku peräti loukkaantua, jos ei vie mitään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse viedä. Tosin jos tiedät, että jollain on vaikea tilanne, niin miksipä sitten ei tuottaisi heille iloa ja veisi vaikka jonkun lahjakorin, mistä riittäisi jouluiloa.

Vierailija
2/7 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin aivan ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse viedä. Tosin jos tiedät, että jollain on vaikea tilanne, niin miksipä sitten ei tuottaisi heille iloa ja veisi vaikka jonkun lahjakorin, mistä riittäisi jouluiloa.

Ja siis juuri ruokalahjakoria tarkoitin.

Vierailija
4/7 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliaisia on vietävä, muu on moukkamaista. Ne tuliaiset kannattaa toki valita siten, etteivät ne ole mitään nurkkiin pyörimään jäävää krääsää.

Vierailija
5/7 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo ruokakori sitten on yksi vaihtoehto. Tai herkkukassi vain.

Vierailija
6/7 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini on aina toimiva, siis jos tietää henkilöiden viiniä juovan. Nykyisin on myös hienosti lahjaksi tai tuliaisiksi kelpaavia oluita ja siidereitä. Laatusuklaat, kahvit, teet yms. ruokalahjat toimivat myös erinomaisesti.

Vierailija
7/7 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien yleensä kahvipaketin tai pienen kukkakimpun kun ystävien luona käyn. Tai sitten jonkun kirpparilta löytämäni tavaran. Siis sellaisille tietysti vaan, joiden tiedän etsivän jotain tietynlaisia joskus vaikeastikin löydettäviä  vintage-tavaroita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi