Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistin Facebook-kavereistani sellaiset

Vierailija
28.01.2015 |

jotka eivät koskaan päivittäneet mitään. Onko muita joita tällainen asia häritsee?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, en lähtisi poistamaan.

Vierailija
2/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, en poista.

Eilen muistaakseni luin facessa jonkun kiitos ja anteeksi -viestin, joka aikoin tehdä samaa. Koska muiden pitäisi olla samanlaisia kuin hän itse.

Minä ymmärrän, ettei kaikki ole samanlaisia, osa päivittää niitä lainattuja aforismeja, osa tekemisiään, osa ei juuri mitään, osa niitä testituloksia jne jne. Mua ei haittaa, ovathan he kavereitani.

Vierailija
4/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nah. Mut sellaiset poistasin, jotka ei oo sanoneet mitään yli puoleen vuoteen.

Vierailija
5/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itse tein saman liikkeen. Sen nimi on tietääkseni sosiaalinen media ja kovin kunnioitettavaa sosiaalisuutta ei ole se, ettei tuota mitään sisältöä mutta käy jatkuvasti stalkkaamassa muita. 

Vierailija
6/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:23"]

Juu, itse tein saman liikkeen. Sen nimi on tietääkseni sosiaalinen media ja kovin kunnioitettavaa sosiaalisuutta ei ole se, ettei tuota mitään sisältöä mutta käy jatkuvasti stalkkaamassa muita. 

[/quote]

Minä lakkasin päivittämästä koska sinä nähtävästi, eikä kukaan muukaan, koskaan tykkäillyt ja kommentoinut. En minä kehtaa sinne kirjoitella tuon tuosta kun näytti ettei kukaan edes lue.

Vierailija
7/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin itseni naamakirjasta. Täytyy sanoa että yksi parhaita päätöksiä. Enimmäkseen täysin joutavia juttuja joita sinne postataan. Juon kahvia, ketä kiinnostaa? Sitten sivusto vielä myöntää vakoilevansa käyttäjiä. Juu saa pitää tunkkinsa.

Vierailija
8/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä käytän facebookia vain keskustelemiseen chatissa ja työn puolesta on pakko olla, siellä on sellainen ryhmä josta näkee tärkeitä asioita. En päivitä ikinä mitään, mutten jaksa kyllä ketään stalkatakaan ettei sen puoleen...

Vierailija
9/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:26"]

[/quote]

Minä lakkasin päivittämästä koska sinä nähtävästi, eikä kukaan muukaan, koskaan tykkäillyt ja kommentoinut. En minä kehtaa sinne kirjoitella tuon tuosta kun näytti ettei kukaan edes lue.

[/quote]

Sama. Kun kerta kukaan ei edes huomaa päivityksiäni tai sitä, että olen olemassa, niin mitä turhia. 

Vierailija
10/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:19"]Minä poistin itseni naamakirjasta. Täytyy sanoa että yksi parhaita päätöksiä. Enimmäkseen täysin joutavia juttuja joita sinne postataan. Juon kahvia, ketä kiinnostaa? Sitten sivusto vielä myöntää vakoilevansa käyttäjiä. Juu saa pitää tunkkinsa.
[/quote]muöle facebook on työväline. Omalle hen.koht. sivulle en postaa ikinä mitään. Työasioita seurailen sielöä, en "kavereiden" tyhmiä juttuja.

Vierailija
11/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistit varmaan myös mut. Mutta ei se haittaa, olen tehnyt muutama vuosi sitten tietoisen päätöksen ja lopetin päivitysten kirjoittamisen ja ainaisen kuvien laiton ihan vain itseni vuoksi. Ei ole kauhean houkuttava ajatus että muut tietävät vuosienkin päästä mitä olen tehnyt ja missä + kuvia joita laitan, pysyy netissä aina. Käytän facebookia lähennä viestittelyyn (yksityisesti)

Vierailija
12/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin kaikki tutut, jotka eivät postaa muuta kuin kuvia ja juttuja lapsistaan päivittäin. Viimeinen pisara oli kun yksi tuttu laitteli kuvia lapsestaan paskaa hierottuna naamaan. Juu kiitos hei, ei kiinnosta minua.

Vierailija
13/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:19"]Minä poistin itseni naamakirjasta. Täytyy sanoa että yksi parhaita päätöksiä. Enimmäkseen täysin joutavia juttuja joita sinne postataan. Juon kahvia, ketä kiinnostaa? Sitten sivusto vielä myöntää vakoilevansa käyttäjiä. Juu saa pitää tunkkinsa. [/quote]muöle facebook on työväline. Omalle hen.koht. sivulle en postaa ikinä mitään. Työasioita seurailen sielöä, en "kavereiden" tyhmiä juttuja.

[/quote]

Lopeta jo dokaaminen!

Vierailija
14/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistelen kyllä ihmisiä juuri siksi, etteivät ikinä, ikinä kommentoi mitään. Miksi ihmeessä pyytävät päästä kavereikseni, kun kuitenkaan ei mitään asiaa ole? Todella epäsosiaalista sosiaalista mediaa.

Vierailija
15/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan häiritse. Osa ihmisistä käyttää facebookia yhteydenpitoon, eli viestejä vaihtavat. Itse olen poistanut sellaisia joiden päivitykset ovat menneet sekoksi tai niissä on jaettu liian intiimijejä tietoja jatkuvasti. Eli siis sellaiset, joiden päivitysten lukemisesta tulee huono olo. Mitä se mua haittais, jos joku ei päivitä facebookia? Nykyään nuoretkaan ei enää kirjottele päivityksiä (itsellä teini-ikäisiä sukulaislapsia kavereina), vaan käyttävät lähinnä chattia jos jotain. Ehkä joitain kuvia jakavat. Niin ne ajat vaan muuttuu.. Ei facebookia enää pidetä sellaisena paikkana, että siellä on pakko jakaa elämästään jotain, vaan siitä on tullut yhteydenpitoväline enemmänkin.

Vierailija
16/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen taas kuinka ylisosiaalinen voi olla kun yhdellä kaverilla on pienestä tyttärestään facebookissa n. 300 kuvaa. Mun mielestä jo ihan naurettavaa

Vierailija
17/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen facessa fb-kirppisten takia. En juuri koskaan kirjoittele sinne mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän