Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nussiminen ruotsinlaivoilla

Vierailija
12.11.2021 |

Kuinka yleistä on, että henkilökunta nussii laivoilla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrällisesti enemmän matkustajat.

Vierailija
2/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että laivoilla ylipäätään joo. Miksi kysymys koskee nimenomasn Ruotsin laivoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa uskossa oleva nuori nainen dokasi ja pani laivalla. Töiden jälkeen kirkko ja uskonto oli taas ykkösprioritetti.

Vierailija
4/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa uskossa oleva nuori nainen dokasi ja pani laivalla. Töiden jälkeen kirkko ja uskonto oli taas ykkösprioritetti.

Miten ikä siihen liittyy

Vierailija
5/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain nuorena naisena ruotsin laivalla mukavalta mieheltä joka oli laivalla töissä.

Sain tosin kondyloomankin häneltä. Sen verran oli kiihkeetä että kumit unohtu. Menee nuoruuden hölmöilyyn.

Vierailija
6/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni työskenteli opiskeluaikana laivoilla. En tiedä minkäverran harrasti seksiä siellä. Väittää että olin ensimmäinen hänelle. Ehkä...

Vierailija
7/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni työskenteli opiskeluaikana laivoilla. En tiedä minkäverran harrasti seksiä siellä. Väittää että olin ensimmäinen hänelle. Ehkä...

Oliko joskus 1970 luvun alkupuolella

Vierailija
8/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muusikot on henkilökuntaa niin kyllä touhuavat mitä sattuu. Ystävä vietti pari yötä artistin kanssa samassa hytissä. Katselin muusikon someprofiileja. Teki pahaa katsoa hymyilevää vaimoa ja lapsia päivityksissä.

Vierailija
9/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunta panee keskenään. Sitten poika- ja tyttöystävät kotona. Varma tieto.

Vierailija
10/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunta panee keskenään. Sitten poika- ja tyttöystävät kotona. Varma tieto.

Näin oli ennen. Varavaimo tai-mies oli ihan tavallista. Vielä 2000-luvun alussa alkoholinkäyttökin oli yleistä.

Nykyään on ihan eri meno. T. Satunnainen työntekijä.

Vierailija
11/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunnasta en tiedä, mutta olen itse aika ujo ottamaan kontaktia naisiin, vaikka muuten pitkä ja itsevarma mies. Laivalla naiset kutsuvat minua hyttiin niin, että hirvittää. Jotain niille siellä syötetään.

Vierailija
12/12 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri (nainen) työskenteli kesäisin laivoilla. Nyt mietin kuinka paljon hän pani. Olen ihastunut häneen, salassa.