Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestenne makkaransyönti

Vierailija
28.01.2015 |

Kuinka usein miehenne syövät makkaraa ja millä tavalla toimitus tapahtuu?

Omani syö makkaraa näin talvisaikaan kerran kahdessa viikossa. Minä paistan ne yleensä pannulla pienessä määrässä rypsiöljyä ja asettelen makkarat vierekkäin lautasen reunalle. Mies pursottaa itse sinapit makkaroidensa päälle. On ensiarvoisen tärkeää, että sinappiviiva on täysin suora, ja että se alkaa ja loppuu tarkasti makkaran päistä. Mies kumartuu vähän, jotta näkisi pursottaessaan paremmin. Pursotus tapahtuu hyvin hitaasti, jotta viiva olisi aivan tasainen. Makkarat syödään tietokoneen äärellä haarukalla ja veitsellä. Mies on tarkka siitä, että palat ovat kaikki noin sentin levyisiä, paitsi päätypalat, joiden leveys on noin puolitoista senttiä. Veitsellä sahataan makkaraa hyvin varovasti, jotta paloista tulisi siistejä. Mies syö täydellisen hiljaisuuden vallitsessa. Maiskahdustakaan ei kuulu. Jos mies saa syötyä lautasen tyhjäksi, hän lopulta sysää sen hieman kaueammas, nojautuu taaksepäin mahaansa pidellen ja sanoo: "uuuuuuh". Jos makkarat eivät maistuneet, eikä lautanen olekaan tyhjä, hän tekee saman, mutta sanookin: "mmmmyyyyyyyhhhhmmm".

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei syö makkaraa, minä syön. Mikrotan ja desi sinappia joukkoon. Aina yhtä hyvää.

Vierailija
2/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on normaali ja syö pöydässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syö itsekin makkaraa. Ahmin ne kuin nälkäinen susi. Yleensä minun on vetäydyttävä toiseen huoneeseen, sillä syömisääneni häiritsevät miestä. Lemmikit kerääntyvät aina ympärilleni. Ne tietävät, että minulta putoaa aina jotain, yleensä vahingossa.

Meillä ei käytetä ruokapöytää juuri koskaan. Ei vain viihdytä siellä.

ap

Vierailija
4/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään makkaraa n 3 kertaa kuukaudessa: makkarakeitossa, makkarakastikkeessa ja joskus teen bratwurstia ja kermahaudutettua hapankaalia.

Ja ruoka syödään tietty ruokapöydän ääressä.

Ei tule muuten syötyä, meillä on 2 takkaa mutta makkaraa niissä ei ole paistettu koskaan:) Kerran kesässä grillataan makkaraa pihalla.

Vierailija
5/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen syö myös usein makkaransa ja vähän muutakin tietsikan ääressä. Tulee sama fiilis kuin lapsena, kun söi pullaa ja luki Aku Ankkaa. Makkara ei ole mulle varsinaista ruokaa, vaan hiukopala.

Vierailija
6/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei makkaroihin juuri koske. Ehkä kerran vuodessa hän saattaa jonkun nuotiossa paistetun makkaran syödä ja pari nakkia, siinä kaikki.

Vierailija
7/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö vain raakamkkaroita. Kun hänen mieleisiään ei juuri löydy, niin tekee joskus itse, par kertaa vuodessa, osan voi pakastaa. Itse syön makkaraa pari kertaa vuodessa.

Vierailija
8/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on monkkimaisia oireita. 

Vierailija
9/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:03"]

Kakkonen syö myös usein makkaransa ja vähän muutakin tietsikan ääressä. Tulee sama fiilis kuin lapsena, kun söi pullaa ja luki Aku Ankkaa. Makkara ei ole mulle varsinaista ruokaa, vaan hiukopala.

[/quote]

Minä syön oikeastaan kaiken tietokoneen äärellä. Täytyy vain sitten olla varovainen, ettei sotke konetta. Ruokapöytä olisi, mutta tuolit notkuvat ja ketkuvat pelottavasti, ja ne pitävät jatkuvaa kitinää. Ei sitä kestä erkkikään. Lisäksi pöytä on sysätty keittiöön niin, että istuessa saa tuijottaa valkoista seinää.

Meillä makkaraa syödään ruokana. Ei oikein mene enää mitään sen lisäksi.

ap

Vierailija
10/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:39"]

Miehelläsi on monkkimaisia oireita. 

[/quote]

Sillä on. Parasta viihdettä on katsoa, kun se puhdistaa mattoa lemmikkien karvoista. Matto on sellaista materiaa, että toisella puolella on sellaista lyhyttä karvaa tai nukkaa. Koko matto täytyy kaapia sormilla 10x40cm pätkä kerrallaan. Mies on kuin jokin touhukas eläin. Kuuluu keskittynyttä puhinaa kun se ruopii mattoa. Lopusi irronneet karvat imuroidaan yhtä järjestelmällisesti.

ap

Vierailija
11/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei syödä makkaraa, sitä paskaa ei tarvita.

Vierailija
12/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö kylmänä sinapin kanssa ja joka kerta meinaan oksentaa, en voi sietää makkaran makua enkä hajua.

Vierailija
13/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö makkaraa käytännössä ollenkaan. Saatan ostaa yhden paketin juhannukseksi. 

Keskimäärin vähälihaista hiilaripaskaa.  Ei kiitos. 

t. m46 

Vierailija
14/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin se syö makkaraa ehkä parin viikon välein. Lapset eivät pahemmin piittaa makkarasta, joten me syömme jotain muuta, joskus toinen lapsi voi syödä yhden grillimakkaran, tai sitten minä, jollei mies jaksa pakettia tyhjäksi.

Vain Kärkkäri, mikäli sitä edes sattuu kaupasta joskus saamaan, paistetaan pannulla runsaassa öljyssä. Muut lajit, yleensä ihan perus-Wilhelm tai Juusto-vastaava grillimakkara, paistetaan aina uunin grillivastuksilla melkoisen mustaksi, kuten itsekin tykkään makkarani nauttia silloin kun muutaman kerran vuodessa syön.

Yleensä minä paistan.

Mies ei missään nimessä syö sinappia, ketsuppia tai muutakaan lisukkeita makkaransa kanssa.

Tänään oli poikkeus, molemmat, sekä mies että minä söimme uunissa grillattua hk:n sinistä höystettynä paistetuilla perunoilla.

Vierailija
15/15 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuten syön joskus makkaraa raakana, ilman sinappia tosin. Imeskelen ensin sen suolaisen nesteen siitä pinnalta ja sitten nakerran makkaran pikkuhiljaa kuin orava. Usein heitän koirallekin samalla oman makkaran. Se hotkaisee pötkön juuri edes puraisematta, kuin joku krokotiili.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi