Kova selkäkipu
Mulla alko eilen ihan kauheet selkäkivut jotka jatkuu edelleen. Särkylääke ei meinaa millää auttaa. En oo liikkunu tai mitää mistä toi vois johtua... Pelkään et liittyy munuaisiin??
Kommentit (21)
Ei selän loukkaamisessa kauheasti tarvitse, itse kurotin kissan yli naulakosta takkia kun selkä niksahti.
Mistä kohdin sattuu? Alkoiko yhtäkkiä?
Sattuu alaselkään ja ehkä vähä enenmän oikeelle ja tätä ollu muutaman päivän mut nyt kaikkein kovinta kipua nyt :(
Pääsisin aamulla lääkäriin ja haluaisin tietää ettei kyse oo mistää vakavasta :(
Mä en kans tajua et mitä sä täällä valitat? Mene lääkäriin, ei täällä mitään selvännäkijöitä ole. Voi olla melkein mitä vain, munuaiskivet, sappikivet, vti, selkä niksahtanut, välilevy, noidannuoli...
Voisiko tommonen muka olla noidannuoli?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:36"]
Ei selän loukkaamisessa kauheasti tarvitse, itse kurotin kissan yli naulakosta takkia kun selkä niksahti.
[/quote]
Melkoisen iso kissa. Meillä ongelma on lähinnä siinä että katti pyörii jaloissa ja siihen meinaa kompastua kun pitäisi pukea ulkovaatteet.
Hänhän sanoi, ettei pääse lääkäriin.
Kipu lähti nyt hetkeks pois, mut oon edelleen ihan jäässä :D
Ja tuo kipu on välillä sellasta pistelevää ja tuntuu kun se ois nyt koko alaselässä :o
Selkäkipu on semmonen minkä kanssa ei kannattais leikkiä. Munuaiset voi hyvinkin olla kyseessä ja kipu on erittäin kovaa. Mene heti huomenna lääkäriin siis :)
no kyllä munuais kivun tuntee, selässä seki
Influenssa iskemässä. ota särkylääkettä nyt enshättään.
Ja oon aika nuori tyttö