Onko deittinaisen passiivinen kirjoitustyyli merkki hankalasta persoonasta?
Eli alkuun selvennys että olen kokenut nettideittailija ja yli 30v mies. Olen monet kerrat ollut tilanteessa jossa nainen laittaa viestiä koko ajan ja on ollut helppo havaita innostuneisuuden taso. Noissa tilanteissa viesteistä välittyy tietynlainen ilo ja lämpö.
Nyt olen kolme viikkoa viestitellyt naisen kanssa joka on paperilla minulle todella hyvin yhteensopivaa vaimomatskua. Naisen viestit tuntuvat muihin verrattuna turhan itsevarmoilta ja jopa tylyiltä. Hyvä puoli niissä on se että ihan avoimesti asiaa kirjoittaa, eivätkä viestien sisällöt itsessään sisällä mitään mitä hylkisin. Eikä hän niissä minua tai ketään muutakaan halveksi millään tavalla.
Kun ei olla vielä tavattu niin ymmärrän senkin ettei ole mitään järkeä yliromantisoida tilannetta.
Ehkä mun punainen lanka on siinä että itse kyselen ja keskustelen todella keskeisistä ja tärkeistä asioista. Ja huomaan niiden natsaavan, mutta mulle tulee sellainen olo että naiselle on yhdentekevää natsaako ne vai ei. En ymmärrä tätä suhtautumista. Eikö nettideittailun idea ole haastatella ja seuloa se omantyylinen tyyppi.
Kommentit (35)
Deittinainen? Et ole kertaakaan deitannut naista :D
Kirjoittelee aikansa kuluksi. Hän ei ajattele ainakaan tällä hetkellä että olet puolisomatskua. Oppinut ehkä, että kannattaa ensin tavata.
Miksi minulle tulee olo, että ap on joko vaikea tyyppi tai vähän uuno?
Eihän millään ole mitään väliä ennen kuin tapaa. Toki hyvä olla rehellinen. Mutta ei kai sitä tunteelliseksi tarvitse käydä, kun ei edes tunne toista.
Näkemällä selviää. Turha analysoida muuten ellei kerro jotakin kamaluuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt vaikka tapaisit naisen?
Tottakai. Mutta haluan silti hieman näkemyksiä. Tällaista ei nimittäin ole ennen tullut vastaan. Tylyyden vaikutelma taitaa tulla siitä että hän kirjoittaa kasuaalisesti ja enempää miettimättä kuin pitkäaikaiselle ystävälle viestittäisi. Hän tuskin heillekään sitten siloittelee viestejään.
Heti kärkeen molemmat kysyivät mahdollisista lapsitoiveista. Sitten joissain viesteissä kumpikin fiilisteli sitä että ihan aidosti niitä haluaa. Ja nyt yhtäkkiä nainen pamautti jossain viestissä lastenhankinnan olevan "asia mikä tuntuu sinulle olevan niin tärkeä". Eli sai mulle olon että ei ole kummallekin yhtä tärkeä asia. Enkä todellakaan ole aiheesta paasannut yhtään enempää kuin nainenkaan.
Todella toivon että hienotunteinen kirjoitustyyli ei vaan ole hänen parhaimpia puolia, mutta muuten mahtava tyyppi. Ap
Itse hoidan noi asiat irl ja sitä ennen se on sellaista "jutustelua" tai flirttiä. Syvemmät jutut sitten tutustuessa kunnolla.
Aika pitkä aika viestitellä kolme viikkoa jos ei ole tapaamista järjestynyt, passiivisuus ja vetäytyminen johtuu siitä että on junnattu.
Sehän on tervettä! Ei tarvetta pakottaa mitään, vaan natsaa jos natsaa. Sen näkee sitten.
Hänellä on hyvä itsetunto eikä hän elä satumaailmassa.
Olet nyt ap aika tuomitseva.
Jospa nyt edes vaivautuisit tapaamaan naisen ennen kuin päätät tapaamatta millainen hän on.
Ja naisia aina syytetään vatvomisesta ja ylianalysoinnista. Jep.
Hänestä ei tule sinulle vaimoa. Häntä ei kiinnosta, kunhan huvikseen kirjoittelee. Sori, en halua olla ilkeä, mutta sellaista elämä on.
Juttelee jonkun toisen kanssa tai häntä ei vaan sytytä, pitää sinua löysässä hirressä jostain syystä. Unohda ja keskity seuraavaan.
Hän kuulostaa liian järkevältä sinulle.
Lähtökohtaisesti on huono merkki, jos naisen viestittelytyyli herättää sinussa negatiivisia tuntemuksia. Vastaako nainen kysymykseen tyyliin yhdellä sanalla, ei esitä vastakysymyksyä, "töksäyttelee" asioita..? Riippuu toki ikäluokasta, alle 30-vuotiaille tämä on varmasti merkki ettei keskustelusi oikein kiinnosta, kun taas vanhemmalla väellä ei viestittelykulttuuri ole kehittynyt samaan hymiöiden sekamelskaksi.
Viestittely ei kuitenkaan kerro naisen persoonasta yhtään mitään. Hän voi olla ties mitä mukava ja herttainen, mutta ei vain koe tarvetta kaunopuheisiin viesteihin. Tai sitten hän on alati viihdytystä vaativa riivinrauta, tiedä häntä.
Ainoa mikä oikeastaan merkitsee on se, pystytkö elämään asian kanssa. Tällaiselta viestijältä on turha odotella suhteessakaan mitään sydämiä ja rakkaudentunnustuksia ja loukkaantua verisesti, kun niitä ei sitten vuosipäivänä kuulu.
Toihan alkaa hyvin, kun sulla on tarkoin määriteltynä, miten naisen pitää viestiä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt vaikka tapaisit naisen?
Tottakai. Mutta haluan silti hieman näkemyksiä. Tällaista ei nimittäin ole ennen tullut vastaan. Tylyyden vaikutelma taitaa tulla siitä että hän kirjoittaa kasuaalisesti ja enempää miettimättä kuin pitkäaikaiselle ystävälle viestittäisi. Hän tuskin heillekään sitten siloittelee viestejään.
Heti kärkeen molemmat kysyivät mahdollisista lapsitoiveista. Sitten joissain viesteissä kumpikin fiilisteli sitä että ihan aidosti niitä haluaa. Ja nyt yhtäkkiä nainen pamautti jossain viestissä lastenhankinnan olevan "asia mikä tuntuu sinulle olevan niin tärkeä". Eli sai mulle olon että ei ole kummallekin yhtä tärkeä asia. Enkä todellakaan ole aiheesta paasannut yhtään enempää kuin nainenkaan.
Todella toivon että hienotunteinen kirjoitustyyli ei vaan ole hänen parhaimpia puolia, mutta muuten mahtava tyyppi. Ap
Jospa yritti huomioida sinut viestissä? Ei sanonut, että lasten hankinta on hänelle tärkeä vaan sinulle. Tietysti voisi olla mahdollista että on käynyt lääkärillä tai jokin muu seikka on saanut varautuneeksi.
Olisin epäilevä, jos hyvältä vaikuttava mies korostaisi lasten hankintaa jo ennen tapaamista. Haluaisiko edes oikeasti tavata juuri minua vai vaan etsiä lapsilleen äidin?
Kuulostaa ihan terveeltä, että nainen on jalat maassa -asenteella liikenteessä, jos niin on. Kun tapaatte voitte puhua enemmän. Ehkä kuitenkin ekalla tapaamisella muusta kuin lasten hankinnan aikataulusta.
Kuulostaa siltä että molemmat analysoitte toistenne viestejä.
en jotenkin viitsinyt lukea