Kuuma mies töissä
Meillä töissä yksi mies on alkanut näyttää yhtäkkiä tosi hyvältä. Johtuu varmaan siitä, ettei kotona seksiä tipu. Minulla on varmaan liikaa energiaa, vaikka sitä yrittää kuluttaa salille ja lenkille. Onko vinkkejä siihen, miten saada hillittyä haluja, ettei alkaisi noh vaikka toi työpaikan mies himottaan liikaa :D
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jos se flirttailisi mulle, niin en voisi vastustaa. Sanotaanko tämän verran. Ap.
Ei se auta kun vastustamattoman kikkelin kimppuun ;)
Sitä ollaan niin siveydensipulia ja närkästyneitä :D
Kyllä ymmärrän hyvin ap:n tilanteen. Itselläni käynyt noin että esim. työpaikalla tai esim. viimeksi työmatkalla (ennen koronaa) käveli vastaan mies joka jotenkin lähetti niin kuumia säteitä että se oli suorastaan ihanaa! Se oli aina päivän kohokohta, enkä enempää edes harkinnut.
Kamalaa jos ihminen pakottaa itsensä sammuttamaan kaikki senkaltaiset tuntemukset itseltään!
Miksi elämän pitäisi olla niin ankeaa vain siksi jos sattuu olemaan se kumppani. Kyllä sekin hyvin suurella todennäköisyydellä kohtaa sellaisia naisia jotka pistävät sydämen tykyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on asteita 0-100?
Mietin onko paljonkin yli 37 astetta?
Vaimosta voi tehdä huo*an mutta huo*asta ei kannata tehdä vaimoa. Just saying.
Mittaa korvasta, voi olla alempi lämpö.
Ja luuletko, että työkaverit eivät huomaa kiimaasi.
Mikä siinä on niin vaikeaa selvittää ongelmat sen oman kumppanin kanssa? Panosta siihen, ruoki sitä suhdetta.
Mutta mistäpä mä näitä tietäisin, ikisinkkuna. Ehkä se on vaan parempi loukata toista ja katella vieraita, ehkä tehdä aloitteitakin.
No otappa asia oman miehen kanssa vaikka puheeksi. ehkä alkaa seksihommat taas sitäkin kiinnostaa kun huomaa että alkaa huomio kiinnittyä jo toisaalle...
Itsellä menee ohi helposti kun en koe olevani läheskään yhtä kuuma :(
Jos se flirttailisi mulle, niin en voisi vastustaa. Sanotaanko tämän verran. Ap.