Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks vihaatte mustia hiuksia? Ootteko kateellisia

Vierailija
28.01.2015 |

Kun ette itse uskalla värjätä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf

Vierailija
2/9 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D en vihaa muuta kuin omiani. Olen tumman saamelaisäidin ja vaalean ruotsalaisisän lappilainen sekoitus: mustat hiukset ja kalpea iho. Hiukseni on aina näyttäneet liian tummilta, mutta luonnonmustan valkaiseminen tuhoaisi ne kokonaan, ei ois kiva vaihtoehto sekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:41"]:D en vihaa muuta kuin omiani. Olen tumman saamelaisäidin ja vaalean ruotsalaisisän lappilainen sekoitus: mustat hiukset ja kalpea iho. Hiukseni on aina näyttäneet liian tummilta, mutta luonnonmustan valkaiseminen tuhoaisi ne kokonaan, ei ois kiva vaihtoehto sekään.
[/quote]Lumikki <3

Vierailija
4/9 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy värihavainnoinnin kurssi niin sinullekin selviää kuinka eri tavoin ihmiset näkevät värit. Jos jonkun silmän mielestä mustat hiukset ei sovi kantajalleen niin sitten ne eivät sovi, toisen silmä väittää puolestaan että sopii.

Kursilla jolla itse olin ei kukaan mieltänyt puhdasta sinistä puhtaimmaksi, toisaalta eipä kovinkaan moni valinnut samaa väärääkään ehdolle puhtaimmaksi.

Ihmiset ovat jännittäviä olentoja.

Vierailija
5/9 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hiukset ovat niin yleiset. Suurimalla osalla maailman väestöstä on mustat hiukset ja ruskeat silmät. Ne ovat liian tavalliset herättääkseen huomiota. Ei kiinnosta.

Vierailija
6/9 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen mutta voisin ottaa luonnostaan mustat hiukset jos ne olisivat paksut ja vahvat. :) Omaan hiuslaatuuni ei musta sovi.

Vierailija
7/9 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me mustia hiuksia vihata vaa sitä sun ylimielisyyttä

Vierailija
8/9 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hiukset ei ole hyvä valinta luonnostaan vaalea hiuksiselle monestakin syystä. Vaalea juurikasvu mustissa hiuksissa on todella typerän näköistä, näyttää ihan pälvikaljulta joten mustien hiusten ylläpito on työlästä. Mustat hiukset korostavat ihon kalvakkuutta ja punakkuutta, ei kovin imartelevaa. Yleensä mustaksi värjääjät käyttävät halpoja markettivärejä, lopputuloksena on huonolaatuinen pehko.

Vierailija
9/9 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään yhdistelmästä mustat (tai ennemminkin mustanruskeat) hiukset + siniset silmät.