Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koiran kakkaaa ei yhtäkkiä kerätä?

Vierailija
28.01.2015 |

Kuinka tyhmä täytyy olla, että ei ketää koiransa paskaa? Siis kaupungissa, en nyt puhu metsistä ja maaseudusta. 

Kallion kadut ja puistot on TÄYNNÄ paskaa yhtäkkiä. Ilmeissti kun sataa lunta, niin jengi ei jaksa kerätä, kun ne peittyy. Meidön lapsi on nyr kaksi kertaa kontannut puistossa paskaan ja koiran tassuissa melkein joka päivä sulanutta, löysää paskaa!

tää ongelma on pari viikkoa vanha, siihen asti kerätty ok. Miten hiton tyhmiä voi ihniset olla? Kalliosaa on tosi paljon koiria ja jokainen niistä tekee keskimäärin kahdet läjät päivässä. Nyt ne sulaa pitkin asfalttia jäädyttyään ekaks. 

Herätkää idiootit!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLAKIN!!!!

Vierailija
2/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kerää. En vaan oikeasti aina jaksa. On muutakin tekemistä. mitä ne edes haittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerään jo ihan ylipäätään sen häpeen vuoksi mitä koen jos en kerää. En tajua miten ihmiset ylipäätään kehtaa jättää sen kakan siihen.

Vierailija
4/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt löysä paska haittaa lapsen vaatteisaa, käsissä ja toisaalta koiran tassujen kautta sängyssä?

Jos omistat koiran, niin olet varmaan huomannut, että sillä on neljä jalkaa, jolla se vipeltää siellä keräämättömien paskojen seassa ja nyt kun toi sää saa pököleet ensin jäätymään ja sitten sulamaan ja leviämään, niin avot,

Koiran paskaa ei tarvi kerätä jossain harvemmilla seuduilla, jos se paska on jossain ojan pohjalla tms minne kukaan ei mene ja koiria on kolme per omakototaloalue. Tai just metsissä, maalla ylipäänsä. Kalliossa taas asuu tuhansia koiria ja jokainen paskantaa noin 700 pökälettä vuodessa siihen lähikulmille, siksi.

Ei pidä asua kauoungissa, jos ei osaa käyttäytyä niin kuin kaupungissa kuuluu.

Vierailija
5/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa pitää aina ottaa huomioon se, että ei ole yksin päätöksinensä. 

Vierailija
6/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää niitä lapsia paskakasoissa pyörittää? Oma vikasi!

Vierailija
7/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin jätän keräämättä sillä kummasti lämmittää mieltä kuulla että lapsesi konttaa ehkä juuri minun koirani kakassa 

Vierailija
8/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosin XDD lapsi kompastuu paskaan! Hahaah

Vierailija
9/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään riippuen siitä mihin paikkaan koirani paskoo. Yleensä paskantaa hoitamattomaan pöheikköön sen lakisäänteisen viiden metrin päähän hoidetulta alueelta, sieltä en kerää. Tai sitten jos paskoo valtavien aurattujen kinoksien taakse, sieltäkään en kerää. Hoidetuilta alueilta kerään aina, harvassa tosin on ne tilanteet että koirani tällaiselle alueelle paskantaa. Tosin jos koiralla olisi ripuli, olisi sitä mahdoton alkaa keräilemään vaikka kuinka haluaisi.

Jos päästät lapsesi möyrimään kaupunkialueella hoitamattomiin pöheikköihin on koiranpaska kyllä pienin huolesi mitä sieltä voi lapseen tarttua, sieltäpä voi löytyä esimerkiksi huumeruiskuja tai muuta mukavaa. Mutta puistoista tai jalkakäytävän vierustoilta ei koiranpaskaa toki tule löytyä.

Vierailija
10/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kulkee kaupungin asfaltoiduilla jalkakäytävillä ja hoidetuissa puistoissa. Niihin ei kuulu koiran sen paremmin kuin minkään muunkaan olennon paska tms. Mä en siis nyt puhu jostain metsiköistä ja ojista. Enkä pikkukaupungeista, jonka puistossa käy vaikka neljä koiraa päivässä. Puhun tämän maan tiheimmin asutetusta muutamasta neliökilometristä, jossa on nyt ihan kaduilla valuvaa paskaa. Ja sitä on paljon. Leikkipuistoihin ei kakkaa tule, sen verran ihmiset jo osaa, mutta me ei oikein pystytä millään teleportaatiolla siirtymään kotoa leikkipuistoon. Ja oli lapsia tai ei koiria tai ei, kiva tuolla kävellä jalkakäytävällä.

Mua ei erityisemmin haittaa, jos on normaali kakkaläjä vaikka keskellä kaupunkia. Mutta tällä säällä, kun pakkanen, lumisade ja suojasää vaihtelee, kaikki se paska sulaa ikäänkuin nesteeksi.

Kyllä se karman laki hoitelee ihmiset, jotka saa jotain tyydytystä siitä, että joku joutuu putsaamaan heidän tuottamaanda paskaa. Että itsepä ojaanne kaivatte. :D

Huom meillä on oma koira eikä ole vaikeaa kerätä sen paskoja kaupungissa. Mökillä yms ei vois vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
11/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin on tosi epäkohteliasta (Kallio, Krunika, Kamppi, Punavuori, Töölö) jättää koiransa paskat jonkun kerrostalon siihen etupihalle, nurmelle. 

Meidän taloyhtiössä on aivan villinä mummot, että kaikille koirille kielto. No se on musta lapsellista, pitäähän niiden paskoa. Mutta jos ei tajua siitä kerätä niitä, on kyllä joku vamma päässä ja kotikasvatuksessa. 

(mummot mesoaa, että onhan niitä koirapuistoja ja yleensä puistoja. Itse tajuan, ettei varsinkaan pieni koira jaksa kävellä kolme kertaa päivässä vaikka kilometrin päässä olevaan koirapuistoon ja takaisin eikä omistaja ehdi. Ja uroskoira nyt kuseksii nurkillensa, ei niitä siitä voi pois opettaa. Mutta ihan vaan se paska pitää kerätä kyllä keskustassa. Ei pidä ottaa koiraa, jos on liian vaikeaa.)

Itellä ei koiraa eikä lasta. Tajuan silti ap:n ja muiden v...tuksen.

Vierailija
12/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Papinkadulla on ollut kesästä saakka ripulikakka seinässä. Ihmeellistä, että se on siinä pysynyt noin kauan ja kumma, ettei ole pesty pois. Iljettää aina kulkea ohi, kunbpelkää, että joku lahje tai laukku osuU siihen.

Vierailija
13/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:25"]

Minä ainakin jätän keräämättä sillä kummasti lämmittää mieltä kuulla että lapsesi konttaa ehkä juuri minun koirani kakassa 

[/quote]

Oletpa lapsellinen.

Vierailija
14/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menepä siitä sitten keräämään niitä torruja vitun ap :D

Vierailija
15/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:lla pyörii aivan liian paljon paskatortut mielessä? Ehkä fetissin alku?

Vierailija
16/16 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näät tapauksen huomautat sulla ei varmaan ole pussia kun et kerännyt jäikö himaan? Toinen vastaa joo.. sanot mulla on jotta saat kerätä sen paskasi...tossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme