Ikäero: 21-v. ja 28-v.
Mitä mieltä olette noin seitsemän vuoden ikäerosta pariskunnalla iässä, jossa nuorempi 21-, vanhempi 28-vuotias. Voiko toimia?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:45"]Voisi toimia paremmin jos vanhempi olisi 21 ja nuorempi 28.
[/quote]Meillä on just näin ja toimii loistavasti. Jos minä 21-vuotiaana olisin nuorempi, en näkisi meillä tulevaisuutta.
Miksipä ei. Ei se ikä aina kerro kaikkea. Tosin, itse 21-vuotiaana en jotenkin osaisi ainakaan näin äkkiseltään olevani seitsemän vuotta vanhemman kanssa, mutta en väitä etteikö voisi toimia silti.
Ite oon kohta puoliin 20 vuotta ja kumppani 26. Ei ihan seitsemän vuoden ikäeroa, mutta tuskin vuodella kovin paljon on eroa.
En tiedä olenko sitten ikäisiäni "kypsempi", vaiko sitten tämä toverini nuorehko mieleltään. Itse olen jopa tapaillut jotain kolmenkympin paikkeilla olevia, aikaisemminkin. Joku niissä vetää puoleensa. Kunhan ei ole kurpahtanut.
Mulla miehen kanssa ikäeroa 21v, ja olen itse 21v, Mihin se ikä vaikuttaa? Kannattaa varmaan pysyä oman ikäisissä jos mietityttää ja varsinkin jos haluaa valita kumppanin enemmänkin muita ihmisiä, kuin itseään miellyttäväksi.
On iso ikäero, jos mies on vanhempi. Se on usein vähän sellainen saalistaja ja naiivi nuori tyttö-suhde, kun nainen on tuossa iässä. Toisin päin toimii vähän paremmin. Kukin tavallaan tietysti.
Vai niin, 8. Meillä on melkein 8 v ikäero (7v 8kk), ja olin 22 kun tavattiin. Olin toki nuori ja naiivi, mutta mieheni ei todellakaan ollut mikään saalistaja. :D Ja riippuu hyvin paljon ihmisestä onko 22v naiivi ja kokematon vai ei. Toki sen välillä huomaa esim. jos puhuu jostain nuoruuden jutuista, että toinen on ollut teini aikasemmin. Mutta jos synkkaa niin sit synkkaa, ei siinä ikä merkitse. :) Kumpi ap:n tapauksessa on vanhempi, mies vai nainen? (Sorge nyt tää hirween heteronormatiivinen oletus ;) )
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:36"]
Vai niin, 8. Meillä on melkein 8 v ikäero (7v 8kk), ja olin 22 kun tavattiin. Olin toki nuori ja naiivi, mutta mieheni ei todellakaan ollut mikään saalistaja. :D Ja riippuu hyvin paljon ihmisestä onko 22v naiivi ja kokematon vai ei. Toki sen välillä huomaa esim. jos puhuu jostain nuoruuden jutuista, että toinen on ollut teini aikasemmin. Mutta jos synkkaa niin sit synkkaa, ei siinä ikä merkitse. :) Kumpi ap:n tapauksessa on vanhempi, mies vai nainen? (Sorge nyt tää hirween heteronormatiivinen oletus ;) )
[/quote]
Mies on siinä kuitenkin voittaja, jos sä oot nuorempi, et sä. Näin se vaan on. Ja yleensä tollaset kiehet kattelee nuoria tyttöjä vanhempanakin. On se kiva muutaman vuoden pääatä, kun alat lähestyä 30 ikävuotta ja ukko kattelee edelleen 20-vuotiaita.
Ikäero alkaa tuntua vanhempana.Ite tykkään että vanhetaan samaa tahtia.Kukin tyylillään.
Sanoisin näin, et joko saman ikäsii suunnilleen tai mies nuorempi on paras. Noissa mies nuorempi-suhteissa nainen on kuitenkin voittaja, koska sai nuoremman. Eikä ne perustu miehen taholta manipulointiin ja hyväksikäyttöön.
Täytän kohta 20v ja mieheni on 29v. Ollaan siis seurustelu yli kolmisen vuotta ja hyvin on sujunut. En välitä iästä enkä siitä mitä muut ajattelevat. Olen onnellinen ja elän hyvässä parisuhteessa, joten miksei onnistuisi? :) Kun alettiin seurusteleen toki kaverit epäröi ettei onnistu koska olemme muka "eri elämänvaiheessa" ja paskat.
Meillä oli juuri tuollainen ikäero kun tavattiin. Nyt neljä vuotta tuosta ja meillä on lapsi ja okt. :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:41"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:36"]
[/quote]
Mies on siinä kuitenkin voittaja, jos sä oot nuorempi, et sä. Näin se vaan on. Ja yleensä tollaset kiehet kattelee nuoria tyttöjä vanhempanakin. On se kiva muutaman vuoden pääatä, kun alat lähestyä 30 ikävuotta ja ukko kattelee edelleen 20-vuotiaita.
[/quote]
Voitin kyllä minäkin mm. siinä mielessä, että sain älykkään, hyvin toimeentulevan miehen joka oli jo oppinut seksin salat ;) Win-win siis molemmille!
Yleistäminen on kivaa, vai mitä? Harmi vaan, että teoriasi ei päde mieheni kohdalla, jonka edellinen pitkä suhde oli häntä vanhemman naisen kanssa. :D Kas kun jotkut seurustelevat IHMISEN, eivät iän kanssa. Toki hän saa KATSELLA nuoria nättejä naisia, niinkuin minäkin KATSELEN komeita miehiä. ;) Saatamme jopa molemmat huomata isot tissit ja hyvän pyllyn ja sanoa siitä toiselle. Kauneus on tarkoitettu nautittavaksi! Katkeruus sen sijaan rumentaa, ja yleistäminen on älyn puutetta ja ahdasmielistä.
Miksei toimisi, ainakin jos nuorempi on ikäistään kypsempi.