Miksi ihmiset haluavat noihin tuikkuihin sen
Iittalan tarran olevan paikoillaan?
Tai laseissakin ne pitää olla, miksi ihmeessä?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:04"]Koska se on cool. Haluavat kaiken näkevän, että kaapissa on Iittalaa.
[/quote]
Nii-i. Onhan ne marketin kalleimmat kipot :)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:04"]
Koska se on cool. Haluavat kaiken näkevän, että kaapissa on Iittalaa.
[/quote]
Onko jonkun mielestä Iittala jotenkin HIENO merkki? Eikö se ole yksi tavallisimmista suomalaisista merkeistä?
Mä olen miettinyt ihan samaa. Toinen mitä en ymmärrä on muumimukit. Miksi niissä pitää olla tarrat ja laput yms.?
Kiva juoda sellasesta ja meneehän ne tarrat pesussakin pilalle.
Ne oli ennen leimoja nykyään tarroja, koska helpompi erottaa kakkoslaatu priimasta ku jätetään tarra laittamatta.. Turha yrittää myydä ykköslaatuna eteenpäin kun on repiny tarran
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:04"]
[/quote]
Onko jonkun mielestä Iittala jotenkin HIENO merkki? Eikö se ole yksi tavallisimmista suomalaisista merkeistä?
[/quote]
Niiden, jotka niitä ostaa. Jotkut on ihan hullaantuneita.
- 3
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:10"]Ne oli ennen leimoja nykyään tarroja, koska helpompi erottaa kakkoslaatu priimasta ku jätetään tarra laittamatta.. Turha yrittää myydä ykköslaatuna eteenpäin kun on repiny tarran
[/quote]
Höpö höpö. Mulla on tarrallista ja tarratonta ykköslaadun Iittalaa 60-luvulta ja molemmissa sama arvioitu hinta. Kakkoslaadun näkee tuotteessa. Useun kyseessä värisävyvirhe tai ilmakupla tai muu lähes huomaamaton kauneusvirhe. Nämä kyllä paljain silmun havaittavissa jos vaan osaa katsoa. Ja jos ei osaa on aivan yksi lysti minkä laadun kiposta mehunsa ryystää.
Mä en tuikkukipoista erikseen ala niitä tarroja irrottelemaan koska mua ne eivät häiritse. Jos huomaan tarran repsottavan, sitten nyppäisen sen pois. Astioista poistan tarrat hygieniasyistä, jos ne järkevästi irti lähtee. En kyllä ymmärrä miten ketään voisi vaivata Iittalan tarrat mun parissa Kivi-tuikussani.
En ymmärrä. Ja se lähtee vielä tosi huonosti irti!!! Suututtaa, kun kalliista laseista ei saa tarraa irti:(