Tuleeko nykyisin kaikki postimyyntipaketit ärrälle tai Siwaan?
Laiskottaa ottaa itse selvää. Mulla on asiamiesposti ihan lähellä, mutta sekä Siwa että ärrä, lähin, automatkan päässä.
Kommentit (6)
Siwaan tulee kaikki. Meillä kun siellä on postin ja matkahuollon piste ja ärrää ei ole.
H&M:n saa postiin, mitähän niitä muita paketteja joulun aikaan sieltä hain... Adlibris? Niin olikin, samoin cdon. Verkkokauppa tuli Smartpostiin.
Paketit tulee aina osoitteen mukaan lähimpään postiin/noutopisteeseen. Oli se sitten siwa tai ärrä tai ihan postitoimisto.
johtuu toimitustavasta (verkkokauppa päättää minkä kanssa tekee yhteistyötä, jossain voit itse valita toimitustavan) schenkerin kuljettamat tulee ärrälle, matkahuollon siwaan/valintataloon/matkahuoltoon ja postin toimittamat postiin, asiamiespisteeseen tai pakettiautomaattiin
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:50"]Paketit tulee aina osoitteen mukaan lähimpään postiin/noutopisteeseen. Oli se sitten siwa tai ärrä tai ihan postitoimisto.
[/quote]
Mitä itse olen viineaikoina verkkokaupoista tilannut tavaraa niin toimitustavan on saanut valuta. Siwa, posti, pakettiautomaatit ja kotiinkuljetus ovat olleet vaihtoehtoina. Aika monesti olen valinnu koriin toimituksen ja hyvin on toiminu. Soittavat ja kysyvät mihin aikaan olen kotona ja tuovat kun minulle sopii.