Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan ny vidu, mies oli hakenut meille buldogin

Vierailija
27.01.2015 |

lauantaina. Tulin tunti sitten työmatkalta ja tällanen superkiva pikkuylläri odotti mua. Joo, ollaan puhuttu koirista ja siitä, miten koirasta ois seuraa silloin, kun toisella työmatka, molemmilla kun on niitä kuukausittain. Mutta MITÄÄN YHTEISTÄ PÄÄTÖSTÄ ei ollut. Eikä varsinkaan rodusta. Ja nyt tollanen ruma ryppynaama riehuu täällä. Ei voi olla todellista. Mua itkettää. Ruma koira meillä seuraavat parikymmentä vuotta. Mulla on niin ihana ja komea mies, joka aina huomioi, mutta nyt kävi näin. Ihan toivoton olo, tuntuu, että koko parisuhde kaatuu tohon ranskanbuldoggiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollu hyvä jos mies ois jättänyt sut ap. Oot aivan kamala ämmä!

Vierailija
2/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:03"]

No kuule 7, otapa vaikka itse vastaan lapsi, kun joku nainen sellasen asian päättää sun puolesta. Ei kaikkee tarvitse itse saada määrätä ja kontrolloida.

[/quote]

Sattuipas sopivasti. Sellainen on tullutkin vastaanotettua. Ja vähän muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin puhuttua miehen kanssa ja mies soittaa huomenna kasvattajalle, lupasi palauttaa koiran, vaikka rahojakaan ei palautettaisi. Mies lupasi jopa jäädä koiran kanssa olohuoneeseen yöksi ja minä saan nukkua rauhassa makkarissa. Ihanaa, oon niiin huojentunut. Onhan koira aika iso muutos elämään ja sitoo todella paljon.

Vierailija
4/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ikinä pitäisi ottaa noin sairaaksi jalostettua rotua..

Vierailija
5/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, nykyäänhän miehillä on tiukka kuri ja järjestys, lista asioista mistä on oltava oma-aloitteinen, ja lista, missä omaa päätäntävaltaa ei ole. Ap, sun mies on luomumies- osaa vielä tehdä ihan itsenäisiä ratkaisuja. Mä nään siinä jotain hyvääkin, ettei kaikki ole tuhanteen kertaan lässytetty edestakaisin. Toi ei ole ihan hirveä teko, eikä myöskään itsekkäimmästä päästä. Mitäs jos vaikka joskus ottaisit ihan vaan vastaan mitä joku sulle antaa. Ei kaikkee tarvitse itse saada määrätä ja kontrolloida.

Vierailija
6/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule 7, otapa vaikka itse vastaan lapsi, kun joku nainen sellasen asian päättää sun puolesta. Ei kaikkee tarvitse itse saada määrätä ja kontrolloida.

Vierailija
7/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:03"]

[/quote]

Aina tämä lasten synnyttämiskortti otetaan esiin. Olkaa synnyttämättä! Ketään ei kiinnosta ja KUKAAN ei pyydä synnyttämään ellei nainen jäkätä että vauvoja nyt pitää saada. Seksi järjestyy muutenkin jos ei ämmiä kiinnosta.

Vierailija
8/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä huoli, ei se bulldoggi nii kauaa elä, kuolee alta kymmenen vuotiaana siihen ettei saa henkeä. :-)

Vierailija
9/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se on edes ranskis. Eihän sillä ole kuin kuono ryppyinen. Ja miehes on tollo. Mitäs, jos kasvattaja ottaisi pennun takaisin?

Vierailija
10/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin :( miehesi on ääliö