Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkatyöläinen

Vierailija
11.11.2021 |

Kuinka paljon kaipaat seksiä kumppanisi kanssa kun olet reissussa? Meillä mies työmatkoilla ja usein lähettelee sieltä viestejä varsinkin loppuviikosta miten kovasti kaipaa seksiä minun kanssani ja toiveitaan tulevaan viikonloppuun ja seksiimme. Mietin vain onko kovinkin yleistä reissuhommissa vai olenko vain onnekas.
N42

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikosta rupee mielikuvitus laukkaamaan. Ja kassit täyttymään. Kotiin pitää päästä. Olet onnekas.

Vierailija
2/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista sperman määrä ensi varvilta, niin näät onko ollut uskollinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista sperman määrä ensi varvilta, niin näät onko ollut uskollinen!

Niin, tai sitten ei. Veikkaan että aika moni vastaavassa tilanteessa runkkaisi, kun alkaa noin panettaa. Itse en naisena ainakaan malttaisi säästellä kotiin asti.

Vierailija
4/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikosta voi runkkailla,loppuviikosta haluaa säästää kotiinviemisiä

Vierailija
5/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheltä tavaraa tulee ja seksiä on paljon! Se onkin ihanaa. Sitä juuri halusin kysellä kuinka yleistä on se kaipuu oman kumppanin luo ja yhteiseen seksiin.

Ap

Vierailija
6/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M54 kirjoitti:

Loppuviikosta rupee mielikuvitus laukkaamaan. Ja kassit täyttymään. Kotiin pitää päästä. Olet onnekas.

Hah! Kukaan oikeesti siitä omasta kumppanista haaveile enää. Mielikuvituksessa on kyl ihan muut naikkoset!

Vierailija
7/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä itse olet, AP, asiasta. Minkälaiset halut Sinulla sitten on?

Vierailija
8/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M54 kirjoitti:

Mitä mieltä itse olet, AP, asiasta. Minkälaiset halut Sinulla sitten on?

Odotan miestäni kovasti. Ja se, kun olen joutunut olemaan ilman viikon saa kyllä paikat aika märiksi jo pelkästä ajattelusta. Myös se ns. Valmistelu ja seksikkäiden alusasujen laitto miehen paluupäivänä on aika kutkuttavaa. Minulla on tapana olla pitämättä omaa kivaa sinä aikana. Olen siis aika laukeamis herkkä kun mies palaa.

Ap

Vierailija
9/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti Sinulla on asiat. Kivaa aikaa odotella miestä ja valmistautua. Lapset ei varmaankaan esteenä. Voi tehdä mitä huvittaa ja milloin vaan.

Entä alkuviikko, omaa kivaa??

Vierailija
10/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht tulee katseltua pokea aika paljon kun on luppoaikaa eikä häiriöitä. Ei ole seksi ekana mielessä kun kotiin pääsen.

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän