Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remonttikaupustelijat ottaa päähän

Vierailija
11.11.2021 |

Rintamamiestaloasujana oon saanut tarpeekseni ovella ramppaamista remonttimyyjistä moittimassa välillä tiilikattoa ja välillä kauppaamassa ylikalliita sähkö putki ja julkisivuremontteja

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessakohan mummonmökissäkin on verisurelta fort knox -tasoinen hälytysjärjestemä kun paikalla olleet myyntiedustajat ovat ottaneet kaiutinpuhelun "erityisalennusta" varten aggressiivisesti pakkotuputtavalle myyntipomolle jolle ei vanhulset pysty sanomaan mitään vastaan ilman että tulaa vasta-argumenttia kuin konekiväärillä. Melko alhaista toimintaa markkinajohtajalta.

Minulla on kilpailevalta yritykseltä järjestelmä. Tuolla tyylillä se puhelimen päässä ollut päällikkö haukkui kilpailijan ja kuinka heiltä saa enemmän ja halvemmalla. Meni lopulta ärsyttävän jankkaamisen päätteeksi siihen että ajoin tyypit pois pihaltani aika tylysti. Sen jälkeen otin yhteyttä omaan hälytysfirmaan ja kyselin saisiko järjestelmää päivitettyä kun olen saanut kilpailevan tarjouksen mutta olen ollut jo vuosia tyytyväinen heihin. Sain kutakuinkin samat kamppeet kuin verisure tarjosi ja hinta pysyi samana eli hiukan alle verisuren tarjoaman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän