Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luuleeko kumppanisi että vauvanne oli "vahinko"?

Vierailija
27.01.2015 |

Ystäväpiirissäni on kaksi naista jotka ilkeästi hankkiutui raskaaksi väittämällä miehilleen että pillereitä syö. Julmaa! Tiedättekö tälläisiä ihmisiä? Tai jos itse olet tehnyt noin, olisi kiva kuulla perusteluja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt itsekin niin. Olin lukioaikoina niin umpirakastunut mieheen, että halusin hänet omakseni hinnalla millä hyvänsä. Tiesin, että miehellä ei ollut mitään tunteita mukana kun "annoin" hänelle kotibileissä ja väitin käyttäväni pillereitä. Tulin kerralla raskaaksi. Mies (tai silloin vielä poika) oli hyvästä perheestä ja alkoi seurustelemaan kanssani velvollisuudentunnosta. Suhdetta kesti pari vuotta kunnes löysin nykyisen mieheni.

Vierailija
2/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut, että mun eksä väittää mun huijanneen hänet "vahinkolapsen" isäksi. Lapsemme ei todellakaan ollut vahinko ja oikeasti hänen luulisi kyll ätietäneen sen varsin loistavasti, koska HÄN se meistä lasta halusi. Tai halusi ainakin siihen asti kunnes lapsi syntyi, sai koliikin ja osoittautui allergiseksi ja monella tapaa kovin vaivalloiseksi. Sitten tuli ero ja elarit ja alkoi tuo väite, että häntä on huijattu. Etenkin se kertoo asiasta noin kaikille tyttöystäväehdokkailleen, joille pitää selittää elarit. Lisäksi hän selittää tyttöystäväehdokkaille, että minä kuppaan hänen rahansa ja loisin lapsen avulla, vaikka oikeasti mun tulot on hänen tulojaan paremmat ja maksan siis lapsen kuluista ylivoimaisesti suurimman osan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden pariskunnan, jossa näin on käynyt. 

Vierailija
5/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän naisen, joka on huijannut kahta miestä lastensa isäksi. Hankkiutui raskaaksi, kun suhteet alkoivat hiipua. Ensimmäinen mies ei koukkuun tarttunut, mutta toisen sai velvollisuudentunnosta jäämään. Säälittävintä mitä tiedän. Mahtaa olla hienoa roikkua miehessä, joka ei olisi muussa tapauksessa suhteeseen jäänyt.

Vierailija
6/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon "vahinko"lapsen äiti. Mies tiesi, että mä en voi hormonaalista ehkäisyä käyttää ja kumin varassa oltiin. Se päätti käyttää kumia päin helvettiä ja puhkoi pieniä reikiäkin osaan. Nyt ollaan 3-vuotiaan avioerolapsen vanhemmat. Onhan se rakas, mutta jos multa olisi kysytty niin olisin halunnut opintoni saada loppuun ensin.

Vierailija
7/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luule. Jokaista on yrittämällä yritetty, osaa (kymmenestä) pitkäänkin.

Vierailija
8/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse luulla, tietää että on. 

Olimme yhdessä 5 vuotta ilman ehkäisyä ja ilman vauvaa. Erottiin mutta harrastettiin satunnaista seksiä. Yhden tuollaisen kerran jälkeen minä tulinkin raskaaksi, miten ironista se onkaan...

Vierailija
9/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:14"]

Ystäväpiirissäni on kaksi naista jotka ilkeästi hankkiutui raskaaksi väittämällä miehilleen että pillereitä syö. Julmaa! Tiedättekö tälläisiä ihmisiä? Tai jos itse olet tehnyt noin, olisi kiva kuulla perusteluja.

[/quote]

:D ei taatusti luule. Lapsemme on inseminaation tulos ja maksoimme hedelmällisyyshoidoista aika mukavat summat.

Vierailija
10/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni kehtaisi väittää lasta vahingoksi niin en oikein tiedä miten päin pitäisi olla. Asiasta keskusteltiin ensin puoli vuotta, ennen kuin jätimme ehkäisyn pois, raskaus alkoi 11kk ehkäisyn lopettamisesta ja tänä aikanakin käytiin muutama "ymmärrämme molemmat että lapsi sitoo meidät itseensä ja toisiimme seuraavaksi pariksi vuosikymmeneksi" -keskustelua.

Vierailija
11/11 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ilmoitin miehelle että nyt loppuu meikäläisen pillerien popsiminen ja mies huolehtii ehkäisystä jos ei halua lapsia.