Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin löytää vapaan naisen panokaveriksi. Tuntuu olevan mahdottomuus..

Vierailija
10.11.2021 |

Miten sinkkumies löytää nykyään seksiseuraa? Komeat varmaan tinderistä, mutta entä tavikset? Ei mistään!

En käsitä, miksei esim joku 40+ vapaa nainen voi suostua edes säälistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan nyt menee niin, että ulkonäölläkin on jotain merkitystä. Tavis-miehet saavat ehkä sen yhden tai max 2 partneria - silloin jos alkavat parisuhteeseen. Komeimmilla alfa-uroksilla tai sujuvasti puhuvilla ja hyvin laulavilla musiikkimiehillä valinnan varaa on enempi, joskaan ei hekään pysty kaikkien Suomen naisten tarpeista huolehtimaan, jolloin tavis-miehetkin saavat aina joskus? Tosin nykyajan sähköiset vempeleet ovat nekin kehittyneet niin hyviksi, ettei tavis-miehiä sittenkään aina välttämättä tarvita.

Sitä paitsi osa naisista haluaakin olla se ns. "toinen nainen", eli vaatii tai on kiinnostunut vain sellaisista miehistä, jotka ovat jo onnellisesti naimisissa, ja aikovat olla jatkossakin.

Vierailija
2/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole komea. Ja muutenkin hiljainen tavis.

Silti naisia tuntuu riittävän. Enkä ymmärrä itsekkään miksi kiinnostuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ulkonäkö riitä niin sun on kehitettävä muita avujasi.

Jokseenkin tavismiehenä naisseuraa ja pimppaa saan kylläkseni. Säpiä ei ole tarvinnut kerjätä. Ja eihän se säälipillu miltään tunnu. Kyllä naisen pitää haluta itse. Kiimaisesta naisesta mies nauttii.

Sulla on varmaan maine säälipillun vonkaajana ja ruikuttajana ja takiaisena. Sen takia et saa keltään. Vaihda maisemaa.

Vierailija
4/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ulkonäkö riitä niin sun on kehitettävä muita avujasi.

Jokseenkin tavismiehenä naisseuraa ja pimppaa saan kylläkseni. Säpiä ei ole tarvinnut kerjätä. Ja eihän se säälipillu miltään tunnu. Kyllä naisen pitää haluta itse. Kiimaisesta naisesta mies nauttii.

Sulla on varmaan maine säälipillun vonkaajana ja ruikuttajana ja takiaisena. Sen takia et saa keltään. Vaihda maisemaa.

Olipas ikäviä oletuksia kanssakeskustelijasta.

Vierailija
5/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa oikein tiedä miten. Jotenkin tässä asiassa roolit aina on niin että mies yrittää ja nainen armollisesti suostuu jos suostuu.

Kokemukseni mukaan yleensä kyse on sattumasta, johon pitää osata tarttua. Itse olen vähän hidas tällaisissa, että vasta yöllä yksin kotona tajuan että nainen olisikin voinut olla kiinnostunut.

Mutta sattumaa voi myös edistää tutustumalla koko ajan uusiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Ei kun vaan juttelemaan ja katsomaan eteneekö mihinkään missä voisi kuvitella olevan tsäänssiä.

Vierailija
6/7 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita välillä löytää, vaikea sanoa itsestä miksi naiset ovat innostuneet.

En pidä itseäni komeana, on vatsaa ja hiuksetkin vähän harventuneet ja en ole mikään erityisen supliikki, ehkä se onkin juuri se.

Osaan kuunnella ja myötä elää, ehkä siitä tulee jotain luottamusta ja nainen ymmärtää, että tuo tyyppi ei tavoittele vain omaa tyydytystä vaan on kiinostunut hänestä?

Vaikea sanoa...

Vierailija
7/7 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistä ei kyllä pysty ketään miestä panemaan. Kyllä miehen pitää puhua, suudella ja koskettaa niin että saa haluamaan häntä. Ja siinä ei ulkonäöllä ole paljon väliä, lähinnä että on puhdas ja ei haise pahalta.

Ja se miten puhuu ja esittää asiat. Olen avoin ja voin vaikka seksichattailla, mutta jos avausrepla on että ’saako sua persepanna’, niin aika äkkiä siirryn seuraavaan ehdokkaaseen.

Ja jos haluaa uusinnan niin olisi parempi että vähän huolehtisi siitä naisistakin eikä käyttäydy vain että kunhan omat kassinsa tyhjentää.

N37 joka pitkän suhteen jälkeen nyt on etsinyt satunnaista seuraa, mutta ei todellakaan kuka vain käy