Olen 19-v ja neitsyt. Mielipiteitä?
"Tekosyyksi": En kyllä koskaan ajatellut olevani neitsyt näin pitkään. Sairastuin kuitenkin masennukseen nuorempana läheisen kuoleman vuoksi ja halut kaikkosivat kuin tuhka tuuleen. Nykyään olen suht terve, mutta epävarma kehostani ja kokemattomuudestani :( Toisaalta haluaisin vain hoitaa asian ohi yhden yön jutulla, toisaalta haluaisin ensimmäisen kertani olevan luotettavan ja tutun ihmisen kanssa.
Kommentit (26)
Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Olisi ehkä oudompaa olla vielä 29v neitsyt, mutta ei tossa iässä mitään outoa ole
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:59"]
19v oot koht jo eläkkeellä olet tuhonnut nuoruutesi
[/quote]
Hah :D
On varmaan ihan tyhmää ajatella näin, mutta se neitsyys tuntuu nololta. Rupeen kohta nunnaks!
plaaplaaplaa, hohhoijaa. aika huolestuttavaa, jos ihan oikeasti luulet olevasi vanha neitsyeksi. tule pois sieltä teinikuplasta.
Ei ole mitään outoa. Kaikilla se eka kerta joskus on. Voithan kokeilla itsetyydytystä niin saat kokemusta kehostasi ja itsetuntosi nousee.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:02"]
Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Olisi ehkä oudompaa olla vielä 29v neitsyt, mutta ei tossa iässä mitään outoa ole
[/quote]
33-v. neitsyt ilmoittautuu palvelukseen tässä moi :D (Tai siis nimenomaan ei ilmoittaudu, on vain...)
Mun eka kerta oli 20-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa. Ollaan oltu yhdessä nyt 18 vuotta. En kadu, että pihtasin teinivuodet.
Suomalaisista 17-vuotiaista vielä puolet on neitsyitä ja parikymppisistä muistaakseni ainakin joka neljäs. Ei siinä mitään outoa ole.
Älä ainakaan yhden yön jutulla "hoida alta pois".. Odota että rakastut, kaikkein ihaninta seksi on ihmisen kanssa jota rakastaa. Olisinpa itsekin aikoinaan odottanut, enkä antanut neitsyyttäni paskakasalle joka vähät välitti musta siinä vaiheessa. :-)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:12"]
Älä ainakaan yhden yön jutulla "hoida alta pois".. Odota että rakastut, kaikkein ihaninta seksi on ihmisen kanssa jota rakastaa. Olisinpa itsekin aikoinaan odottanut, enkä antanut neitsyyttäni paskakasalle joka vähät välitti musta siinä vaiheessa. :-)
[/quote]
Kiitos, ihana vastaus :)
Neitsyys ei ole asia, josta tarvisi päästä eroon. Odota rauhassa sitä henkilöä jonka kanssa haluat ensimmäisen kokemuksesi jakaa :)
Huokaus. Minä olin täysin terve sekä tavallinen ja olin neitsyt 19-vuotiaana. Syy oli se, että halusin odottaa sitä oikeaa ja parisuhdetta.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:15"]
Mä voin auttaa ;)
M19
[/quote]
Noniin, problem sorted! Nähään ens keskiviikkona apsin pihassa, laitan mustan takin päälle että tunnistat.
Moni täällä sanoo, että on täysin normaalia olla tän ikäisenä neitsyt ja niinhän se onkin. Olo on kuitenkin kuin immenkalvofossiililla /40-v ja neitsyt päähenkilöllä, kun olen ihan oikeasti tuttupiirini viimeinen neitsye. Varsinkin kun en ihan silkasta säästämisen ilosta tätä säästä. Moni kaveri on jo myös muutenkin suhdeasioissa kokeneempi, esim. muuttanut poikaystävänsä kanssa samaan kämppään, kun mä vaan täällä av-palstalla ulisen.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:54"]
Niin ja viesti 17 on siis APn
-AP
[/quote]
Asun pk-seudulla.
M19
Tuskin olet ainoa. Itse menetin neitsyyden 14vuotiaana ja halusin sen juurikin vaan pois päivähärjestyksestä yhden illan jutun kanssa. En kokenut että sen tarvistsi olla mitenkään spesiaali tai sen oikean kanssa. Spesiaaleja hetkiä tuon jölkeen on niin paljon :)
Täällä olisi vanhempi herrasmies, joka olisi valmis auttamaan sinua pääsemään neitsyydestäsi. ;) T: "Hellyyden ehdoilla"
Odota vielä 5 vuotta. Olet vielä liian nuori.