Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Universum 2015. Onko luomu?

Vierailija
26.01.2015 |

Katsoin ton Miss Universum kisan ja positiivisena yllätyksenä huomasin, että finalistit näyttivät suht normaaleilta ihmisiltä. Tuo voittajakin oli sen näköinen, että voi jopa ihan luojan luomasti olla tuon näköinen. En ainakaan silmämääräisesti huomannut mitään kovin hälyyttävän näköistä. Ehkä hampaat oli kuoret kun näytti niin isoilta, mutta oliko se muuten leikkaamaton? Jos oli niin onpa askel hyvään suuntaan taas. 

Parempi se nuorille tytöille on ihailla luonnon luomia kaunottaria kuin jotain kirurgin veitsellä muokattuja muovitissejä. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:47"]

Mä sanoisin että voittajan kylkiluita poistettu

[/quote]

No ei välttämättä, kyllä mulla esim on tommonen uoma aina ollut. Ja tiedän monta muutakin naista jolla on. 

Vierailija
22/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että miss UNIVERSUM. Pöh.. mä tunnen yhtä kauniita taviksina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylkiluita poisteta uomantakia vaan kapeamman vaikutelman takia. Näyttäisi todella kapealta alimpien kylkiluiden kohdalta joten voi hyvinkin olla mahdollista. "Uoma" on lähes jokaisella hoikalla naisella oli niitä kylkiluita poistettu tai ei.

Vierailija
24/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saman näköisiä. Piristävä poikkeus se lyhyt hiuksinen missi.

Vierailija
25/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nuori tyttö nyt enää noita kattelee tai ihailee?kyllä ne on ihan muut julkut ketä ne seurailee..

Vierailija
26/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:56"]

Ei kylkiluita poisteta uomantakia vaan kapeamman vaikutelman takia. Näyttäisi todella kapealta alimpien kylkiluiden kohdalta joten voi hyvinkin olla mahdollista. "Uoma" on lähes jokaisella hoikalla naisella oli niitä kylkiluita poistettu tai ei.

[/quote]

Mulla ei oo uumaa :( Olen tasapaksu pötkö.

Vierailija
27/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:47"]Mä sanoisin että voittajan kylkiluita poistettu
[/quote]
Katsoin ihan samaa. T:sh

Vierailija
28/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankomaiden missillä on selvästi silikonit, vieläpä vanhanaikaiset pallomallit.

Vierailija
29/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:58"]

Kaikki saman näköisiä. Piristävä poikkeus se lyhyt hiuksinen missi.

[/quote]

Donald Trump omistaa nuo kisat niin valitsee joka vuosi sen eniten vaimoaan muistuttavan ehdokkaan selvästi :D

Vierailija
30/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita olivat. Alankomaiden keltapukuinen edustaja ainakin oli aika luonnollisen näköinen, ihan kuin ei meikkiä ois ollut lainkaan. Tosi pirteä oli tuo lyhyttukkainen tosiaan. Ja Vanderpumppi ihana itsensä.

Vierailija
31/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:56"]

[/quote]

Mulla ei oo uumaa :( Olen tasapaksu pötkö.

[/quote]

Niin oli tuo lyhyttukkainen finalistikin ja aika pitkälle pärjäsi kisassa :)

Vierailija
32/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:59"]

Kuka nuori tyttö nyt enää noita kattelee tai ihailee?kyllä ne on ihan muut julkut ketä ne seurailee..

[/quote]

No saisi olla mielummin noi kun jotkut bikinifitnes ällötykset. Jotka pumppaa rautaa kuin miehet ja leikkauttaa kaikki itteensä kirurgisesti. Yök. Semmonenko sitten on hyvä esikuva? Joku Jere Karalahden silikonibimbo tyttöystävä?

Vierailija
33/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä epäillä kylkiluiden poistattamista. Tietenkään en tiedä varmasti miten asian laita on, mutten myöskään keksi mitään syytä epäillä niin. Minä olen itsekin yhtä pieni kylkiluiden alueelta, se on ihan tavallinen rakenteellinen ominaisuus.

Vierailija
34/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uuma eikä uoma. 

Vierailija
35/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamaikan lyhyttukkainen missi oli piristävä poikkeus, kasvotkin persoonalliset, eikä nenäkään täydellinen.

Vierailija
36/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:12"]

Jamaikan lyhyttukkainen missi oli piristävä poikkeus, kasvotkin persoonalliset, eikä nenäkään täydellinen.

[/quote]

Siis mitä vittua? Ei nää ole rumuuskisat vaan kauneinta haetaan. Ei "piristävää poikkeusta" jolla on rumin tukka ja nenä. 

Näyttää tusiaan naisten face-käyttäytymisestä tuttu ilmiö pätevän tässäkin; vaatimattomin saa eniten kehuja. 

Vierailija
37/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:59"]

[/quote]

No saisi olla mielummin noi kun jotkut bikinifitnes ällötykset. Jotka pumppaa rautaa kuin miehet ja leikkauttaa kaikki itteensä kirurgisesti. Yök. Semmonenko sitten on hyvä esikuva? Joku Jere Karalahden silikonibimbo tyttöystävä?

[/quote]

mä en sanonnut että noi olis huno roolimalli vaan ettei ne kiinnosta nuoria eikä myöskään jere karalahden tyttöystävä.tai riippuu tietysti mitä tarkotat nuorella mä ajattelin jotain 13-16vuotiasta en parikymppistä aikuista naista jolla ei toivottavasti enää ole tarvetta matkia muita.en tarkottannu miten asian olis hyvä olla vaan miten se oikeasti on.

Vierailija
38/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea voitti. Vaikka todennäköisesti vähintään jotain pientä fiksausta on tehty.

Vierailija
39/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin on mitään luita poistettu. Minulla samannäköinen ellei jopa kapeampi uuma, enkä pidä sitä mitenkään huomiota herättävän kapeana. Tuohonkaan en kiinnittänyt mitään huomiota. Ihmisillä on erimuotoisia vartaloita ilman leikkauksiakin.

Vierailija
40/42 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin lisätäytettä pakaroissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän