Tatuointi kynnen alle
Tehdäänkö tatuointeja kynnen alle? Näkyykö kuinka hyvin kuvio sieltä? Kauan kestää kynnen kasvaa takaisin? Tottuuko kipuun tatuoidessa kuten ns normaaleissa tatuoinneiassa, kun iho kynnen alla on erityisen herkkä.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:24"]Voiko silmämunat tatuoida?
[/quote]
http://www.stara.fi/2015/01/05/mace-tatuoi-silmamunansa-mustiksi/ Tämä ei ole edes vanha tapaus.
Mulle on just vähän aikaa sitten tatuoitu selkään & kasvoihin finnejä. oon tosi tyytyväinen lopputulokseen, ihan aidon näköisiä!!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:21"]
Tehdäänkö tatuointeja kynnen alle? Näkyykö kuinka hyvin kuvio sieltä? Kauan kestää kynnen kasvaa takaisin? Tottuuko kipuun tatuoidessa kuten ns normaaleissa tatuoinneiassa, kun iho kynnen alla on erityisen herkkä.
[/quote]
Kynnen alle tatuointi on niiiin ysäriä. Ota itsellesi peräsuolitatska. Se on kuuminta hottia nykyään.
Itselläni oli pahat pukamat ja tatuoin niihin"hakeudu heti lääkäriin". Sen jälkeen on ollut paljon helpompi diagnosoida uusiutuminen ja olenkin päässyt hoitoon oitis kun veijari pullahtaa kurkkimaan.
Tehdään, haastavia kuvia vaikea tehdä niin pienelle alueelle. Sattuu paljon enemmän kuin normaaliin ihoon tatuoiminen mutta kyllä siihen kipuun jotenkin tottuu. Tatuointi näkyy mutta hieman haaleutta. Kuvioista ei välttämättä saa selvää, joten yksinkertaisia viivoja yms erottaa paremmin. Kynnen kasvaminen takaisin kestää kauan (mikä on tatuoinnin kannalta hyvä jotta ehtii parantumaan). Kynnen kasvuu vaikuttaa myös jos se alkaa kasvamaan vinoon. Kaikki kannattaa ottaa huomioon. Se, että onko ottaa muutama viiva kaikkien noiden takia, on toinen kysymys.
Kuka haluaa tatuoinnin kynnen alle? O.o
Muutaman viivan tekeminen ei tosin kestä montaa minuuttia, joten kivun kyllä kestää.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:02"]Kuka haluaa tatuoinnin kynnen alle? O.o
[/quote]
Kyllähän ihmiset haluavat tatuointeja huulista silmäluomiin, joten miksei myös kynnen alle. :D
Kaikki kynnet pois vaan ja tatuoi ne ihan mustaksi
Googleta: tattoo under nail. Ei kovin hyvin ko tatuoinnit näy. Ei todellakaan kaikki tuo ole sen arvoista...
Näyttää kuin olisi vanhat kynsilakan jäämät sormissa. Hyi.
Mun tatuoijani sanoi, ettei ole sellaista paikkaa, johon ei tatskaa voisi tehdä! Mulle tehtiin tatuointi vaginan sisälle :)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:10"]Mun tatuoijani sanoi, ettei ole sellaista paikkaa, johon ei tatskaa voisi tehdä! Mulle tehtiin tatuointi vaginan sisälle :)
[/quote]
Kun laittaisi rahaa pankkiin..
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:10"]Mun tatuoijani sanoi, ettei ole sellaista paikkaa, johon ei tatskaa voisi tehdä! Mulle tehtiin tatuointi vaginan sisälle :)
[/quote]
Joo, mulla kans on peräsuolessa ja umpisuolessa tatska! Tosi cool ja omaperäistä :)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:10"]
Mun tatuoijani sanoi, ettei ole sellaista paikkaa, johon ei tatskaa voisi tehdä! Mulle tehtiin tatuointi vaginan sisälle :)
[/quote]
Mulle anukseen. Sattui ihan ***keleesti, mutta kivun kesti kun muistutti itseään, että lopputuloksena anuksessani lukee: this is my anus.
[/quote]
En usko
[/quote] nyt täytyy kyllä kysyä: Miksi?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:21"]Aivan hulvaton keskustelu, parhaat naurut pitkään aikaan! xD
[/quote]
Ihan vakavasti keskustelemme.