Asuinkatusi ensimmäinen sana perusmuodossa?
Esim. Hevonvitunkuusentie = Hepo, Karhunkatu= Karhu jne. Vanhankyläntie=Vanha
Aloitan: Kettu.
Kommentit (638)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:43"]Oma sukunimeni joten en laita. Tosin ei ehkä sekään ole ihan perusmuoto, mutta kuitenkin. [/quote] No iik? Joku varmaan hei tunnistaa :D? [/quote] No kylläpä mammoja nyppii. Joo, ehkä tunnistaa, ehkä ei. Ette itsekään laittaisi edes etunimiänne tänne ;) [/quote] Oon laittanut monta kertaa.. Mutta miksi pitää vaivautua edes kommentoimaan "oma sukunimeni, en laita", koska se ei varmaan ketään hyödytä tässä keskustelussa, saatika kiinnosta :D
[/quote]
No mikä tässä nyt oikeasti ketään hyödyttää tai kiinnostaa, mietis nyt :) Tai ehkä kiinnosti alapeukuista päätellen juuri se ettei joku kerro.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:50"]
Huvila
[/quote]Joo niin vissiin asut jossain Ullanlinnassa. Yritä uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:43"]Oma sukunimeni joten en laita. Tosin ei ehkä sekään ole ihan perusmuoto, mutta kuitenkin. [/quote] No iik? Joku varmaan hei tunnistaa :D?
[/quote]
No kylläpä mammoja nyppii. Joo, ehkä tunnistaa, ehkä ei. Ette itsekään laittaisi edes etunimiänne tänne ;)
[/quote]
Annika
[/quote]
Haha apua kaima :D laitoinkin jo tuohon ylemmäs viestini "oon laittanut monta kertaa..."
Pelästyin, että stalkkaako joku mun puhelinta/saiko joku selville kuka kirjoitti ekalle sivulle sille tyypille, joka ei uskaltanut laittaa sitä tiennimeä ;D
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:43"]Oma sukunimeni joten en laita. Tosin ei ehkä sekään ole ihan perusmuoto, mutta kuitenkin. [/quote] No iik? Joku varmaan hei tunnistaa :D? [/quote] No kylläpä mammoja nyppii. Joo, ehkä tunnistaa, ehkä ei. Ette itsekään laittaisi edes etunimiänne tänne ;) [/quote] Oon laittanut monta kertaa.. Mutta miksi pitää vaivautua edes kommentoimaan "oma sukunimeni, en laita", koska se ei varmaan ketään hyödytä tässä keskustelussa, saatika kiinnosta :D
[/quote]
No mikä tässä nyt oikeasti ketään hyödyttää tai kiinnostaa, mietis nyt :) Tai ehkä kiinnosti alapeukuista päätellen juuri se ettei joku kerro.
[/quote]
No kyllä kiinnostaa millaisia sanoja tulee.. Ei kiinnosta ne, mitä joku ei uskalla sanoa :DD saakeli, onko niin vaikee tajuta?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:50"]
Huvila
[/quote]Joo niin vissiin asut jossain Ullanlinnassa. Yritä uudestaan.
[/quote]
Täällä pikkukaupungissa on ainakin Huvilakatu. Tavallista keskiluokkaisten asuinaluetta, lähinnä rivitaloja. Kuopiossa on Kuninkaankatukin, ja varmaan muuallakin. Etkö lukenut aloitusta kunnolla?
Ap valaisee: Ei minua ainakaan kiinnosta, missä ihmiset asuvat, vaan että tosiaan, millaisia sanoja saadaan ja kuinka monta tulee samoja. Siksi juuri laitoin tuon, että vain ensimmäinen sana, jos joku asuu mielestään liian tunnistettavassa paikassa. Sanaleikistä oli siis kyse.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:03"]Avenue
[/quote] paska avenue?