Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tässä elämässä ottaa miestä ollenkaan??

Vierailija
26.01.2015 |

Tuntuu, että joka toinen avioliitto päättyy eroon, pettäminen on yleisempää kuin uskollisena pysyminen... Itsekin kokenut monia kurjasti päättyneitä suhteita. Hyviäkin hetkiä ollut ja olisin mielummin hyvässä suhteessa kuin sinkkuna, mutta en oikein osaa enää luottaa ja inhottaa oma vainoharhaisuuteeni. Vanhemmaksi kun muuttuu niin pelko lisääntyy vaihtaako ukko nuorempaan tai ainakin kyllästyy. Olisiko vain helpompi elää loppuelämä sinkkuna??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut siihen tulokseen että elän ihan yksin vain. En myöskään luota enää miehiin.

Vierailija
2/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiedä. Pitäisi vain elää omilla vastoilla ja ajatella että tämä voi olla viimeinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Varmasti on hyviä ja luotettavia miehiä, mutta minä en ainakaan jaksa niitä etsiä, liikaa kuspäitä sekoittamassa pakkaa.

Vierailija
4/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:03"]

Sama. Varmasti on hyviä ja luotettavia miehiä, mutta minä en ainakaan jaksa niitä etsiä, liikaa kuspäitä sekoittamassa pakkaa.

[/quote]

Nimenomaan

Vierailija
5/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Hyötymistarkoituksessa. Ei niihin kaikkiin rakastu, vaikka paperilla olisivat hyviä (aluksi), joten siitä vain hauskaa pitämään.

Vierailija
6/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen että ei kannata. Itsekin olen kohdannut pelkkiä kusipäitä, mutta vaikka olisikin jotenkin ihmeen kaupalla mukava mies, niin kun itse pitää elämisensä maksaa, kaikki asiansa hoitaa, niin mitä sillä miehellä tekee? Orkkukin on helpompi saada yksin ilman häiriötä miehestä, saati että muuten pyörisi elämässä haitolla ja vaatimassa ties mitä, valtaamassa sohvan ja päättämässä tv-ohjelmista jne. Eli missä ne plussat ovat? Olisihan se kiva se henkinen yhteys, mutta kun yleensä sitäkään ei ole, eikä se taida olla hinnan väärti.

Vierailija
7/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet niin tykätään naisista, että pliis!

Vierailija
8/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannattaako tässä elämässä ottaa miestä ollenkaan"

Ei meitä miehiä "oteta", mutta meidät voi saada. Vai voiko sinut "ottaa" suhteeseen? Jos olet tuolla asenteella liikkeellä, ei ole ihmekään että olet kokenut monia kurjasti päättyneitä suhteita. 

Vierailija
9/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:01"]

Minä olen tullut siihen tulokseen että elän ihan yksin vain. En myöskään luota enää miehiin.

[/quote]

Yksin olo ei ole ainoa vaihtoehto vaikka miehet eivät enää kelpaisikaan. On olemassa myös toinenkin vaihtoehto, eli ryhtyminen lesboksi. Kun molemmat ovat parisuhteessa samaa sukupuolta, voisi ehkä ymmärtää paremmin toisiaan?

Vierailija
10/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:33"]

"Kannattaako tässä elämässä ottaa miestä ollenkaan"

Ei meitä miehiä "oteta", mutta meidät voi saada. Vai voiko sinut "ottaa" suhteeseen? Jos olet tuolla asenteella liikkeellä, ei ole ihmekään että olet kokenut monia kurjasti päättyneitä suhteita. 

[/quote]

Huonosti muotoiltu otsikko. En todellakaan koe seurustelua "miesten ottamiseksi". 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi