Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten saat voimakkaan orgasmin ja kuinka kauan se kestää?

Vierailija
10.11.2021 |

^

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkain mulle tulee kun on oikein kiihkeää menoa ja pitkää hyväilyä takana, ja sitten yhdynnässä kun vielä hieroo klittaa niin aah. En tiedä yhtään kauanko se kestää, koska ajantaju katoaa. Heittäisin että ainakin puoli minuuttia.

Vierailija
2/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat orkut saan, jos minua lämmitellään ensin pitkään. 69 asentoa, ja sitten transleidi nussii kunnolla ja laukeaa päälleni. Ihana tunne imeä toisen isoja rintoja, ottaa poskeen puolin ja toisin, kunnes minut 'raiskataan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakkain mulle tulee kun on oikein kiihkeää menoa ja pitkää hyväilyä takana, ja sitten yhdynnässä kun vielä hieroo klittaa niin aah. En tiedä yhtään kauanko se kestää, koska ajantaju katoaa. Heittäisin että ainakin puoli minuuttia.

Yhdyntä kestää jopa puoli minuuttia? Vau.

Vierailija
4/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Koskaan saanu minkäänlaista.

Vierailija
5/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin tuon niin, että kyseessä olisi kaksi orgasmia. Ensimmäinen esileikissä ja toinen sitten penetraatiolla, jonka pituutta ei mainittu. Itse orgasmi kesti ehkä tuon puoli minuuttia. Ihan kiva!

Vierailija
6/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä saan. Naisilla vaihtelee. Eräs salasuhde nainen sanoi minulle aikoinaan, ettei ymmärrä niitä naisia, jotka eivät huolehdi omista orgasmeistaan. Ratsastaessaan päälläni hieroi klittaansa ja laukesi nopeasti. Turha sitä miestä on syyttää naisten, jotka saavat esim itseänsä tyydyttämällä nopeasti orkun, mutteivat miehen kanssa. Vika on silloin siellä korvien välissä ja kommunikaatiossa. Eikä se miehenkään orgasmi ole siemensyöksy pelkästään. Sitä ei moni nainen tajua. Ei ihme jos moni nainen on hermo kireällä kokoajan, jos eivät orgasmia saa.

Vierailija
7/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusit näköjään ymmärtää väärin. Aloituksessa kysyttiin orgasmin kestoa ja siihen vastasin.

Vierailija
8/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa opetella hankkimaan orgasmi yhdynnässä itse. Ei se ole miehen tehtävä.

Vierailija
9/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli minuuttia on lyhyt aika kunnon orgasmille.

Vierailija
10/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli minuuttia on lyhyt aika kunnon orgasmille.

Kysyttiin tosiaan miten nainen saa voimakkaan orgasmin ja kuinka kauan se kestää. Ei ollut tarkoitus arvottaa toisten saamia orgasmeja.

Vierailija
11/13 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko yhdynnässä klittaa hyväilemällä tai sitten suuseksillä, kun kieli on klitalla ja pari sormea sisällä. Ovulaation aikaan orgasmit ovat voimakkaimmillaan.

Vierailija
12/13 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä saan. Naisilla vaihtelee. Eräs salasuhde nainen sanoi minulle aikoinaan, ettei ymmärrä niitä naisia, jotka eivät huolehdi omista orgasmeistaan. Ratsastaessaan päälläni hieroi klittaansa ja laukesi nopeasti. Turha sitä miestä on syyttää naisten, jotka saavat esim itseänsä tyydyttämällä nopeasti orkun, mutteivat miehen kanssa. Vika on silloin siellä korvien välissä ja kommunikaatiossa. Eikä se miehenkään orgasmi ole siemensyöksy pelkästään. Sitä ei moni nainen tajua. Ei ihme jos moni nainen on hermo kireällä kokoajan, jos eivät orgasmia saa.

Nyt ei kysyttykään miehiltä.

Vierailija
13/13 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastamalla noin 20 minuutin päästä, kun mies hieroo klittaa. Kestää 1/2 - 3 minuuttia. Itseltä menee ajantaju, tuo aika on mitattu kotivideoilta. Voi olla pidempiäkin, mistä sen voi tietää, jos ei videoi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi