Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljän hengen perhe, isä ja äiti töissä, lapset koulussa

Vierailija
26.01.2015 |

Selviäisitkö perheen ruokakuluissa ma-pe arki-illoiksi ja aamupaloiksi 50 eurolla?

Millaisia ruokia tekisit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon. Meitä 3 ja kaksi syö melkein kaikkia teriat kotona ja yksi vain aamu ja iltapalat, pyrin selviämään viidelläkympillä. Leivon itse pata-leipää, helppo, nopea, edullinen. Teen paljon keittoja ja laatikoita, joista syö kaksi päivää. Lisäksi leikkelettä tai juustoa, kasviksia, hedelmiä, maustamatonta jogurttia ja puuroa

Vierailija
2/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla helposti yhden päivän ruuat saa, kun katsoo tarkkaan mitä ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo mahdollista, mutten välittäisi ainakaan pitkään pihistellä noin. Ruoka peruskotiruokaa, mahdollisimman paljon tehdään itse.

Meillä tehtäisiin jauheliharuoka, kanaruoka, kinkkuruoka (pizza/pasta), makkararuoka (uunimakkara,makkarakeitto, makkarakastike), riisipuuroa. Viikonlopuksi jotain parempaa, esim leikkeet posdun fileestä itse tehden. Perunasta kannattaa tehdä muussia ja reilusti lopusta voi tehdä lihaperunasoselaatikon tai perunavelliä. Kasvissosekeittoa tekisin myös. Kaupasta edullisimmat hedelmät ja kasvikset. Ja itse leivotaan.

Vierailija
4/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6 henkinen perhe ja just kävin ostamassa kolmen päivän ruuat, aamupalat ja päivälliset ja iltaruuat ja meni 74€, eli en usko että pärjättäisiin. Viikossa meillä menee yleensä ruokaan noin 160€-180€.

Vierailija
5/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän siinä ja siinä, aamupalaksi kahvi/tee/kaakao, Reissumiehet, kaurapuuroa ja, kananmuna ja hedelmä.

Iltaruoiksi kaalia, porkkanaa, lanttua ja muita edullisia juureksia salaatiksi, keittoja, laatikkoja, munakkaita-

Aika paljon saisi perustua perunaan, riisiin ja pastaan energiapuoli, leipää voisi leipoa itse tarvittavan määrän ruisleivän lisäksi. Proteiinit jauhelihasta, raejuustosta, lohesta ja tonnikalasta, kananmunia unohtamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän