Rahaa 50 e, perjantaina tulee lisää
Juuh elikkäs vinkatkaapa mitä syötäs mukelon kanssa. Ti-To. Eli siis vaan päivällinen. Koska lapsi on tarhassa ja minä syön töissä.
Kommentit (19)
:) en ole sama kuin tuo jolla on 36 e
Jaa, mulla sama, mut rahaa on jäljellä ehkä 5e. Opiskelijaelämä on mahtavaa.
Ti: Pinaattikeittoa pakastealtaasta, kananmunaa ja ruisleipää
Ke: Kinkkupasta, porkkana-omenaraaste
To: Kasvissosekeitto, karjalanpiiras ja hedelmäsalaatti
Mulla on loppu kuukaudeksi rahaa reipas tonni. Mitähän söis?
Et keksi kolmeksi päiväksi ruokia 50 eurolla. Sit varmaan olette syömättä. Me joudutaan keksimään viikon ruuat tuolla summalla, 2 henk. Juupa juu...
No voi voi, mulla on viikoksi rahaa 3 euroa. Nytkin olen viikon syönyt kaurapuuroa ja välillä tattaripuuroa. Hengissä olen.
Täh? Mikä oli ongelma?
Mulla 46€ tilillä ja meitä syö 4hlö plus 3 hoitolasta lounaan ja välipalan..
Hernekeittoa (itsetehtyä)
Makaronilaatikkoa ja kanaa riisillä.
Kyllä tuosta vielä leipää, maitoa ja vaikka porkkanaa ostaa. Jää vielä ylikin!
Pärjään, ja syön vielä suhteellisen mukavastikin viidellä kympillä per viikko. Kaikki ateriat teen itse. Jos oikeen kireää on, vitosella syö per päivä MONIPUOLISESTI (siis todella paljon vähemmälläkin olen tullut toimeen). Kalliimmat juustot ja herkut jätettävä kauppaan, joskus "raaskin" ostaa vaikkapa lohta joka on terveellistä, mutta kanaa ja jauhelihaa hintavampaa. Ruoka on yksi harvoista asioista josta voi säästää, laskut on maksettava ja asumiskustannukset kuitenkin.
Ei ole ongelma. Antakaa vinkkejä! Että mitä söis. Tuo 50 e on budjetti, mutta miinustetaan siitä shampoo joka pitää ostaa. Eli kertokaa mitä söisimme, saa maksaa n.47 e yhteensä kolmen päivän ruuat ja juomat. Iltapala tarpeet on toki. Ja pakastimessa on ruokaa mutta sulattaminen on veemäistä. -ap
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:43"]Ei ole ongelma. Antakaa vinkkejä! Että mitä söis. Tuo 50 e on budjetti, mutta miinustetaan siitä shampoo joka pitää ostaa. Eli kertokaa mitä söisimme, saa maksaa n.47 e yhteensä kolmen päivän ruuat ja juomat. Iltapala tarpeet on toki. Ja pakastimessa on ruokaa mutta sulattaminen on veemäistä. -ap
[/quote]
Tähän sopii tyypillinen, HOHHOIJAA!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:43"]Ei ole ongelma. Antakaa vinkkejä! Että mitä söis. Tuo 50 e on budjetti, mutta miinustetaan siitä shampoo joka pitää ostaa. Eli kertokaa mitä söisimme, saa maksaa n.47 e yhteensä kolmen päivän ruuat ja juomat. Iltapala tarpeet on toki. Ja pakastimessa on ruokaa mutta sulattaminen on veemäistä. -ap
[/quote]
Tähän sopii tyypillinen, HOHHOIJAA!!!!!!!!
[/quote]
No nii fuck
Listaappa mitä siellä pakkasessa on.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:47"]Listaappa mitä siellä pakkasessa on.
[/quote]
Jotai jäätäviä possunsuikaileita joiden sulattamisessa menee VUOSI, mansikoita, mustikoita, kukkakaalipakasteita (pussissa mitä lie) perunasuikaleita, juureksia, nakkeja ja jäätelöä!!
En ihan oikeasti jaksa noita possupaskoja sulattaa ja muutenkin yhdessä rasiassa on varmaan 600 grammaa, eli ihan liikaa. Exä muutti pois alkuvuodesta, se nuo on ostanut ja teki vastaavista kerran jotain pataa tms, mitä en itse osaa enkä haluakkaan osata tehdä. Siinä kesti monta monta monta tuntia. Sellaiseen ei nyt ole aikaa. Teen ne joskis viikonloppuna vaikka. -ap
ti: Paistettua anjoun kyyhkyä, tuoretta tryffeliä, palsternakkaa ja viinirypälevaahtoa
ke: Hiillostettua lohta, sahrami beurre blanc ja haudutettua fenkolia
to: Paahdettua ankan rintaa, punajuurikroketteja, appelsiinisalaattia
Mul on rahaa 90e ja maanantain lisää kuinka pärjään tonne ööö.. maanantaihin asti??? Hei haloo 50e pärjää ihan hyvin. Tää on vissii joku läppä..
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:37"]No voi voi, mulla on viikoksi rahaa 3 euroa. Nytkin olen viikon syönyt kaurapuuroa ja välillä tattaripuuroa. Hengissä olen.
[/quote]
Kuin myös, nyt tilillä 4,35€ loppukuuksi.
Lopeta jo.