Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisen lääkärin kautta abortti? Mitähän maksaa?

Vierailija
13.08.2008 |

Jos menen yksityiselle lääkärille ja sanon haluavani abortin niin voiko hän määrätä kuitenkin kunnalliselle puolelle toimenpiteeseen?

En haluaisi mennä omalääkärin tai neuvolan kautta teettämään kun varsinkin tällä neuvolan puolella olevalla tuntuu olevan vaikeuksia pitää toisinaan suutansa kiinni.

Yksityisen kautta varmaan tulee tietenkin se lääkärissäkäynti maksu mutta se toimenpiteen tekopaikka ja hinta mietityttää.

Ja en ole Helsingistä joten en usko että meidän kaupungissa yksityisellä edes tehdään abortteja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse saanut muutama päivä sitten tietää että olen raskaana ja haluaisin nytten tietää ihan samaa, elikkä onko mahollista hankkia abortti muualta kuin oman terveyskeskuksen lääkäriltä?ja mitä se tulisi maksamaan??

Vierailija
2/16 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käy terkkarista hakemassa lähetteen kunnalliselle puolelle

- käy yksityiseltä hakemassa lähetteen kunnalliselle puolelle

- hoidattaa koko homman yksityisellä puolella.

Itse asiassa suurin osa yksityisistä sairaaloista ja klinikoista tekee raskaudenkeskeytyksiä, jos niillä on muutkin operatiivista toimintaa. Helsingissä ainakin Diacor, Dextra ja muistaakseni myös Mehiläinen.

Kannattaa googlailla näitä yksityisiä hoitopaikkoja, niiden sivuilla yleensä kerrotaan mitä toimenpiteitä tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Helsingissä.

Vierailija
4/16 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähetteen voi tosiaan saada yksityisesti

Vierailija
5/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on pari yksityissairaalaa, mutta miksi maksaa tuhansia? Jos edes pääsisit. Menet nyt vain yksityiselle gynelle ja haet lähetteen.

Vierailija
6/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydät sitä.

Vierailija
7/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa sen normaali käyntimaksun ja sit aika tilataan sairaalaan.

Vierailija
8/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähetteen voi tosiaan saada yksityisesti

Vierailija
9/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla laskettu siemeniä sisään mutta niin se sitten vaan tipoistakin tuntuu alkavan. Kondomi hajosi mutta huomasimme sen "ajoissa" ja ajattelimme ettei se varmaan mitään meinaa kun huomattiin ajoissa.

Tyttöä kun yritettiin kaksi vuotta ennen kun onnistui ja siemenet oli aina sisällä.

Vierailija
10/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

diakonissalaitoksen sairaalassa, olikohan vähän jälkeen vuoden 2000 ja hintaa oli muistaakseni viitisentuhatta markkaa. kannattaa soittaa yksityisiin sairaaloihin ja kysyä, sieltähän sen tiedon saa. itse menin yksityiselle, koska en halunnut odottaa toimenpidettä niin kauan kuin mitä julkisella puolella olisi joutunut odottamaan.

Vierailija
11/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä kun yritettiin kaksi vuotta ennen kun onnistui ja siemenet oli aina sisällä.

Vierailija
12/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetettä mihinkään.

Vierailija
13/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti yksityissairaalassa Helsingissä. Hinta oli n. 900 eur.

Vierailija
14/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun julkiselle puolelle oli pitkät jonot, enkä voinut odottaa joulun ym. pyhien yli omaa vuoroani. Maksoi silloin vähän alle 1000e ja hyvä palvelu

Vierailija
15/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minua harmittaa että joku toinen joutuu käymään kallissa hoidoissa ja minä tulla poksahdan heti kun siemeniä nään. :o(

Vierailija
16/16 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä Dextrassa tehdään lääkkeellisiä raskaudenkeskeytyksiä ennen 9 raskausviikkoa, hinta on kuulemma hieman tapauskohtainen, mutta ainakin yli 400 euroa maksaa. Tämä on siis tietoa Dextran ajanvarauksesta. Terveystalossa lääkkeellinen keskeytys maksaa 658, Pihlajalinnassa 599 ja Koskiklinikalla 220 euroa. Kaavinnat ovat huomattavasti kalliimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan