Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko varata yksityiselle ajan moneen eri vaivaani?

Vierailija
26.01.2015 |

Minun pitäisi käydä lääkärissä hankkimassa ehkäisypillerit, alapäässäni on myös joku selvittämätön vaiva jota on monesti tutkittu mutta mitään tulehdusta ei ole löydetty ja nyt se on taas pahentunut, lisäksi minulle on ilmeisesti puhjennut aikuisiän akne ja ilmeisesti myös tukkani päätti irrota ja putoaa pois. Hävettää varata aikaa omalle lääkärilleni jolla olen jo rampannut naistenvaivojeni takia. Tätä lääkäriä ei tunnu kiinnostavan mikä minulla on, papan otti ja totesi ettei syöpä ainakaan. Voinko varata yksiyiselle yleislääkärille ajan näihin kaikkiin ongelmiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, mutta jos on paljon asiaa soita ja pyydä pidempi aika. Kannattaisi varmaan mittauttaa ainakin hb ja hormonitasot, jos tukka lähtee ja naama kukkii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kuulostaa liittyvän toisiinsa, voithan sä kuitenkin soittaa yksityiselle ja kertoa aikaa varatessasi nuo kaikki niin siellä osaavat sanoa kuinka pitkä aika pitää varata ym.

Vierailija
4/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosiaan hormonihäiriöltä, joka aiheuttaa myös nuo alapään vaivat, tukanlähdön ja aknen. Varaa pidempi aika lääkärille.

Vierailija
5/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene suoraan gynelle? Pystyy kyllä auttamaan noissa kaikissa.

Vierailija
6/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:36"]

[/quote]

Julkisella puolella ei gynekologille yleensä tänäpäivänä saa vastaanottoaikaa ilman yleislääkärin lähetettä. En tiedä sitten yksityispuolelta, sieltä varmaan gynen saa heti.

Vierailija
7/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynelle ja normaali 20 min aika riittää kyllä! Nuo kaikki todennäköisesti liittyvät yhteen, joidenkin sairauksien poissulkemiseksi gyne varmaan tekee sisäultran ja lisäksi määrää pari verikoetta ja ehkä pissakokeen. Sillä siisti. Pillereillähän noita vaivoja pitkältikin hoidetaan, sitä alapään selittämätöntä vaivaa lukuun ottamatta.

Vierailija
8/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:36"]

[/quote]

Julkisella puolella ei gynekologille yleensä tänäpäivänä saa vastaanottoaikaa ilman yleislääkärin lähetettä. En tiedä sitten yksityispuolelta, sieltä varmaan gynen saa heti.

[/quote]

Yksityispuolella voit varata suoraan ajan mille tahansa erikoislääkärille ilman lähetteitä ja ne ajat kyllä saa viikon sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi