Perustaisinko ruma sisustus -blogin?
Laittaisin hienoja kuvia rumista, toisiinsa sopimattomista huonekaluista, värikkäistä räsymatoista, pyykkivuorista ja epämääräisistä sotkukasoista nurkissa. Ja sitten voisin myös kuvata miten lapset syövät kiukutellen eineksiä sotkuisessa keittiössä. Mitä ehdotatte blogin nimeksi?
Kommentit (18)
Mä voisin perustaa sellaisen Paskaa Elämää blogin. Heitellään tavaroita, sotketaan, teini murjottaa ja äijä on kännissä. Olisi vähän realityä. Ärsyttää lukea noita ruokablogeja, kun aina, ihan sama mitä tekevät, niin siitä tulee maailman IHANIN!!! Vaikka hemmetti teetä keittävät niin se on niin mahtavaa.
Olen muuten sitä mieltä että rumista kodeista just oppii paljon helpommin sen miten ei pidä tehdä kuin kauniista kodeista. Ja muodistahan ei tarvitse välittää kun sehän muuttuu koko ajan.
16
Voisit jakaa epäsisustusvinkkejä. Esim. miten sulloa mahdollisimman paljon tavaraa kaikille vaakapinnoille. Tosin itsellä on jo käytäntöä, en hyötyisi kyseisestä vinkistä :)
Perusta ihmeessä! Itse ainakin seuraisin mielenkiinnolla.
Heh, hyviä ehdotuksia tullut! täytyykin mennä tutustumaan tuohon joulublogiin. Tuli vaan mieleen tällainen idea, kun yhdessä ketjussa puhuttiin sisustusblogien olevan samanlaisia. Ruman kodin esitteleminen on kyllä jotenkin paljastelevampaa ja henkilökohtaisempaa kuin sellainen sliipattu valkoinen tarkkaan harkittuine kuvakulmineen.
ap
Mua ainakin kiinnostaisi ihan aidosti nähdä kun sisustus meneekin pieleen.
Blogeissa aina se valittu seinämaali on "se täydellinen rakkausharmaa" ja sitten kun minä menen sitä harmaata ostamaan niin eka purkki on sininen, toinen vihertävä, kolmas rusehtava ja sitten luovutin ja ostin valkoisen.
Olisi kiva nähdä koottuna eri ihmisten sisustusvirheitä. :D
Voisit laajentaa sellaiseksi Paskat kirppislöydöt -tyyliseksi, johon lukijat voisi lähetellä omia sisustusmokiaan.
Nimi vois olla vaikka Todellista elämää.
Oi kuulostaa ihanalta. Saisit minusta varman seuraajan.
Nimi voisi olla Täydellisen epätäydellinen.
RKRmV
ruma koti risumajan voittaa
Perusta ihmeessä! Jos on puoliksikaan yhtä hyvä kuin Pakollinen joulu -joulublogi (jota harmikseni ei menneenä jouluna enää päivitetty), saat minusta ikuisen fanin.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:13"]
Laittaisin hienoja kuvia rumista, toisiinsa sopimattomista huonekaluista, värikkäistä räsymatoista, pyykkivuorista ja epämääräisistä sotkukasoista nurkissa. Ja sitten voisin myös kuvata miten lapset syövät kiukutellen eineksiä sotkuisessa keittiössä. Mitä ehdotatte blogin nimeksi?
[/quote]
Oon varma että saisit suursuosion. Blogin nimi vois olla KULISSIEN TAKANA. Et ehkä kyllä pääsis indiedaysille lifestylebloggaajaksi, tai voisit vaikka päästäkin ;-)
[quote author=" Vierailija " time="26.01.2015 klo 13:21"]
Perusta ihmeessä! Jos on puoliksikaan yhtä hyvä kuin Pakollinen joulu -joulublogi (jota harmikseni ei menneenä jouluna enää päivitetty), saat minusta ikuisen fanin.
[/quote]
Ja nimeksi ehdotan ihan "Ruma sisustus". Turhat kikkailut sikseen.
Kannatetaan! Tulen lukijaksesi. Nimi voisi olla vaikka Epäsisustus.
Voisit käydä välillä kuvaamassa minunkin kotia bogiisi.