Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskauden mieliteot

Vierailija
27.12.2014 |

Mitä te ootte raskauden aikana himoinneet? Mulla tällähetkellä himon kohteena on tomaatit. Jos ois mahdollista niin en muuta söiskään kun tuoreita tomaatteja!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin on ollut jää. Valvoin ensin öitä haaveillen parvekkeen lumisen lattian nuolemisesta, sitten aloin pakastaa itselleni jäätä syötäväksi. Söin noin 1-2 litraa jäämurskaa päivässä melkein koko raskausajan, loppui tasan synnytykseen.

Vierailija
2/12 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihteli. Alkuraskaudessa: tortillat, tonnikala, appelsiinimehu. Keski- ja loppuraskaudessa hedelmät, etenkin päärynät. Ja juusto ja viilit (etenkin viilikset) maistuivat hyvin. Nyt rv 39 tekisi mieli kovasti suklaata jota yritän nyt hillitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskaana himo kuivattuihin luumuihin ja avokadoon sekä käpykakkuihin (söin niitä monta, mutten todellakaan yksin).

Vierailija
4/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuo minun himo tomaatteihin olla esim. Foolihapon puutosta?
Ap

Vierailija
5/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teki mieli greippiä, josta en edes tykkää. Mutta ainakaan silloin sitä ei raskaana olevalle suositeltu.

Vierailija
6/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuvaiheessa himo tomaatteihin ja raejuustoon. Sekoitin niitä keskenään ja söin vaikka kuinka paljon.
No, se himo vaihtui sittemmin aivan järkyttävään makeanhimoon :D Söin karkkia lähes päivittäin raskauden loppuun saakka. Ja kaikki muukin makea meni alas. Onneksi en liho juuri mistään ja vauvakin oli mässäämisestä huolimatta siro 3,2 kg ;)

Vierailija
7/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiini mehu! Sitä meni tölkki päivässä

Vierailija
8/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa piimä ja viili. Tokassa raskaudessa hiekka ja kivet (joo, en syönyt niitä).

Vierailija
9/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tämän raskauden alkuvaiheissa kamala himo meetvurstiin majoneesilla. Lisäksi välillä tekisi mieli kurkkua ja jos en saa niin itku meinaa tulla. Olen myös huomannut, että lähes kaikki herkut ja ruoka mitä mainostetaan niin alan himoita. Tekisi mieli vaan ravata kokoajan kaupassa ostamassa sitä ja tuota ja tätä. Taidan pitää telkkarin kiinni koko loppuraskauden ajan :D

Vierailija
10/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa kirsikkatomaatit. Oikeasti, mä söin niitä vähintään kaksi rasiaa päivässä. Himoitsin myös mangopilttejä. Söin muutenkin kaikkea raikasta silloin.
Toisessa ruisleipä, jossa päällä juustoa ja maustekurkkua. Söin noita leipiä vaikka kuinka monta päivässä. Silloin himoitsin myös salaatinkastiketta, ja olisin voinut laittaa vaikka kaurapuuroonkin, niin hyvää se oli. Siis mulla teki välillä niin paljon mieli sitä salaatinkastiketta, että dippailin siihen ihan mitä vaan kaapista aina löytyi. Hyvä puoli on se, että tuli ainakin syötyä salaattia.. :D
Tässä raskaudessa mä olen syönyt varmaan sata litraa lakujäätelöä. Välillä olen syönyt lakujäätelöä sipseillä, en tiedä miksi tuo suolainen-makea yhdistelmä on niin hyvä.

Vierailija
11/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, toisessa raskaudessa rakastin kurkkua ja aromisuolaa. Saatoin leikata kokonaisen kurkun ensin puoliksi ja sitten siivuttaa ne puolikkaat pitkiksi suht. ohuiksi siivuiksi, ripotella päälle aromisuolaa ja syödä sellaisenaan. Tiedän, hyi.. :D -9

Vierailija
12/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden pikku pahoinvointiin himoitsin perunamuusia ja juustosämpylöitä. Sit appelsiineja. K-marketissa oli tarjouksessa vitosella ämpärillinen appelsiineja. Kestiköhän kahta päivääkään, kun vedin niitä melkein kuorineen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän