Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen painonpudotuksen huomaa?

Vierailija
26.01.2015 |

Kuinka paljon pitää laihtua, että painon pudotuksen huomaa esim. joku ulkopuolinen? Tai itse näkee peilistä eron? Tai vaatekoko pienenee?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:55"]

Kuinka paljon pitää laihtua, että painon pudotuksen huomaa esim. joku ulkopuolinen? Tai itse näkee peilistä eron? Tai vaatekoko pienenee?

[/quote]

Olen laihduttanut 110 kilosta nyt kohta 30 kiloa. Vain yksi ihminen on kommentoinut, että olen hoikistunut. Se ei tarkoita sitä, etteikö kaikki olisi huomanneet tällaista painonpudotusta, mutta vaikea mennä kommentoimaan, jos ei tiedä mistä syystä toinen on laihtunut. Onko tahallista vai tahatonta, onko joku ongelma syömisessä jne. 

Vierailija
2/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen 5 kilon pudotuksen näen itse peilistä ja samoin tuossa kohdassa vaatteet alkavat tuntua niin löysiltä, että pitää miettiä pienempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisilla menee yleensä aika kauankin ennenkuin huomaavat. Itsekin laihduttanut 10 kiloa eikä kukaan ole mitään sanonut. Tosin taas, eipä toisten painon kommentoiminen niin kauhean kohteliasta ole.

Vierailija
4/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 5 kiloa vastaa yhtä vaatekokoa. Toiset ihmiset eivät välttämättä kommentoi suurtakaan painonpudotusta, koska painosta huomauttelu ei kuulu hyviin tapoihin.

Vierailija
5/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko on lähtäpaino. Jos minä laihtuisin viisi kiloa ,sen näkisi heti koska olisin enää luuta ja nahkaa mutta jos sata kiloinen laihtuu viisi kiloa niin eipä se vielä muille näy.

Vierailija
6/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kiloa ainakin normaalipainon ylärajalla on iso muutos, vaatteet menevät vaihtoon.

Vierailija
7/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt laihtunut painosta 74kg painoon 67kg ja itse en huomaa peilistä oikein mitään eroa, eikä kukaan ole kommentoinut. Vaatteet mahtuu paremmin päälle, jotain on siis tapahtunut. Mulla oli tavoite 65kg mutta täytyy kai vähän tiukentaa sitä parilla- kolmella kilolla.