Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos toinen haluaa seksiä joka päivä ja toinen harvemmin, mikä

Vierailija
26.01.2015 |

on hyvä kompromissi? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:44"]No mies haluaa joka toinen tai joka kolmas päivä, minä haluaisin 1-2 kertaa päivässä. Kerran päivässä riittäisi hyvin ja usein joka toinenkin. Lähinnä viikonloppuaamut on semmoisia, että haluaisin ihan kauheasti ja mies ei. Tyydytän kyllä sitten itseni, mutta se ei tunnu samalta kuin toisen kanssa. Minä en ole kieltäytynyt seksistä tässä suhteessa kertaakaan, mies sen sijaan vähän väliä. Multa alkaa into aloitteellisuuteen hiipua, kun jatkuvasti tulee pakit. ap
[/quote]

Voi ihan oikeasti kannattaa vähentää aloitteellisuutta ainakin kokeeksi ja vaikka sanoa joskus ei, kun mies tekee aloitteen. Ei mitenkään kostomielessä vaam dynamiikan takia. Tiedän ainakin itsestäni, että sellainen vonkaaja - pihtariasetelma tappaa halut lopullisesti

Vierailija
2/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:44"]No mies haluaa joka toinen tai joka kolmas päivä, minä haluaisin 1-2 kertaa päivässä. Kerran päivässä riittäisi hyvin ja usein joka toinenkin. Lähinnä viikonloppuaamut on semmoisia, että haluaisin ihan kauheasti ja mies ei. Tyydytän kyllä sitten itseni, mutta se ei tunnu samalta kuin toisen kanssa. Minä en ole kieltäytynyt seksistä tässä suhteessa kertaakaan, mies sen sijaan vähän väliä. Multa alkaa into aloitteellisuuteen hiipua, kun jatkuvasti tulee pakit. ap
[/quote]

Voi ihan oikeasti kannattaa vähentää aloitteellisuutta ainakin kokeeksi ja vaikka sanoa joskus ei, kun mies tekee aloitteen. Ei mitenkään kostomielessä vaam dynamiikan takia. Tiedän ainakin itsestäni, että sellainen vonkaaja - pihtariasetelma tappaa halut lopullisesti
[/quote] samaa mieltä ja etenkin kun mies on vähähaluisempi, kuten meilläkin. Voisin panna kolmesti päivässä, mutta teen aloitteen ehkä kerran viikossa keskimäärin, mies samoin tai vähän useammin. Ja kun minä teen aloitteen, seksissä on aina jotain spesiaalia. Miehen itsetunto on koetuksella, jos vaimo on jatkuvasti halukkaampi. Iskee riittämöttömyydentunne. Kannattaa siis himmata omaa intoa ja panostaa laatuun, niin miestäkin saattaa alkaa haluttaa useammin. Meillä ainakin on käynyt niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:44"]

No mies haluaa joka toinen tai joka kolmas päivä, minä haluaisin 1-2 kertaa päivässä. Kerran päivässä riittäisi hyvin ja usein joka toinenkin. Lähinnä viikonloppuaamut on semmoisia, että haluaisin ihan kauheasti ja mies ei. Tyydytän kyllä sitten itseni, mutta se ei tunnu samalta kuin toisen kanssa. Minä en ole kieltäytynyt seksistä tässä suhteessa kertaakaan, mies sen sijaan vähän väliä. Multa alkaa into aloitteellisuuteen hiipua, kun jatkuvasti tulee pakit. ap

[/quote]

Hankkikaa lapsia, niin pääset eroon turhista haluista.

Kun mies ei ole kone, niin ei ole.

Onko mahdollista, että joskus keräätte "kertoja", haluja ja mieskuntoa varastoon viikolla ja sitten vietätte kunnon panoviikonloppua?

Vierailija
4/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tyydyttää minut suulla/käsin silloin, kun ei harrasteta seksiä :) Ja mies sanoi että tykkää siitä kun huomaa, että nautin.

Vierailija
5/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:44"]No mies haluaa joka toinen tai joka kolmas päivä, minä haluaisin 1-2 kertaa päivässä. Kerran päivässä riittäisi hyvin ja usein joka toinenkin. Lähinnä viikonloppuaamut on semmoisia, että haluaisin ihan kauheasti ja mies ei. Tyydytän kyllä sitten itseni, mutta se ei tunnu samalta kuin toisen kanssa. Minä en ole kieltäytynyt seksistä tässä suhteessa kertaakaan, mies sen sijaan vähän väliä. Multa alkaa into aloitteellisuuteen hiipua, kun jatkuvasti tulee pakit. ap [/quote] Voi ihan oikeasti kannattaa vähentää aloitteellisuutta ainakin kokeeksi ja vaikka sanoa joskus ei, kun mies tekee aloitteen. Ei mitenkään kostomielessä vaam dynamiikan takia. Tiedän ainakin itsestäni, että sellainen vonkaaja - pihtariasetelma tappaa halut lopullisesti [/quote] samaa mieltä ja etenkin kun mies on vähähaluisempi, kuten meilläkin. Voisin panna kolmesti päivässä, mutta teen aloitteen ehkä kerran viikossa keskimäärin, mies samoin tai vähän useammin. Ja kun minä teen aloitteen, seksissä on aina jotain spesiaalia. Miehen itsetunto on koetuksella, jos vaimo on jatkuvasti halukkaampi. Iskee riittämöttömyydentunne. Kannattaa siis himmata omaa intoa ja panostaa laatuun, niin miestäkin saattaa alkaa haluttaa useammin. Meillä ainakin on käynyt niin.

[/quote]

Onpa epäreilua kun ajattelee. Eksän kanssa minä halusin usein ja tein suurimman osan aloitteista. Vajaan viikon kuukaudesta entinen nainen oli innokas. Kierron tietyssä vaiheessa halusi ja sai tarpeeksi mutta turhan paljon oli hieman haluton. Väkinäiset yritykset oli lopullinen niitti.

Parisuhteet on vaikeita ja onnellisia ne kellä mieltymykset on samaa lajia.

Vierailija
7/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta naurattaa tämmönen kun oma mies ei anna kuin kerran, kaksi kuussa. Toi on ihan hyvä määrä.

Vierailija
8/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tahdin joka toinen päivä. Mies joka päivä. Otan siis joka toinen päivä suihin. Ja pidetään siitä molemmat

Vierailija
9/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa reilu :). t. ap

Vierailija
10/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon harvemmin toinen haluaa?

Vierailija
11/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei halua joka päivä niin käsi käy. Harvassa on ne päivät etteikö joko yhdessä tai yksin.

Vierailija
12/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:16"]

on hyvä kompromissi? 

[/quote]

Hyvä kompromissi on sellainen jossa molemmat ovat tyytyväisiä. Jos yksi tai molemmat ovat tyytymättömiä, niin se ei pitkälle kanna.

Vierailija
13/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama ongelma. Minä olen se, jolla haluja ei ole niin paljon. Meillä ei edes onnistu tuo suihinotto tms, kun mies vaatii aina enemmän... Mä en ole valmis antamaan vartaloani toisen leluksi, eikä hän sitä haluakaan, mutta en näe miten tästä tilanteestä pääsisi pois. Ehkä jos mies oppisi saamaan minut oikelle tuulelle, mutta hänen näkökulmastaan se on minun tehtävä. Siis mun pitää tehdä miehestä haluttava tai valehdella itselleni, että haluan häntä. Ei onnistu... :( Hän vaan ei ole niin hyvä seksissä, ja kun alkuhuuma on ohi, niin mitä jää jäljelle?

Meillä kukaan ei ole tyytyväinen. Mies ei myöskään opi, vaikka olen kuinka yrittänyt opettaa, miten seksi olisi minustakin kivaa. Hän ei edes suostu mihinkään muuhun järjestelyyn, mikä on kyllä imartelevaa, mutta ei se riitä, kun toinen ei tunnu hyvältä ja intoa ei ole...

Vierailija
14/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein on sen toisen "harvemmin"?

Vierailija
15/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suostun seksiin aina, jos ei ole oikeaa syytä olla suostumatta (väsymys, sairaus, ajan puute, huono mieli ovat kaikki oikeita syitä). Kun yleensä suostuu, niin toiselta tulee paremmin ymmärrystä niinä kertoina kun ei suostu. Tämä on molemminpuolista, vaikka mies ehkä useammin haluaakin niin välillä myös itse saan sieltä suunnalta pakit. Hyvä olla pitämättä toista itsestääselvyytenä.

Vierailija
16/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies haluaa joka toinen tai joka kolmas päivä, minä haluaisin 1-2 kertaa päivässä. Kerran päivässä riittäisi hyvin ja usein joka toinenkin. Lähinnä viikonloppuaamut on semmoisia, että haluaisin ihan kauheasti ja mies ei. Tyydytän kyllä sitten itseni, mutta se ei tunnu samalta kuin toisen kanssa. Minä en ole kieltäytynyt seksistä tässä suhteessa kertaakaan, mies sen sijaan vähän väliä. Multa alkaa into aloitteellisuuteen hiipua, kun jatkuvasti tulee pakit. ap

Vierailija
17/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up