Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se vaan julman näköistä kun läski jumppaa.

Vierailija
26.01.2015 |

Tein äsken vatsoja ja askelkyykkyä peilin edessä. Taustalla soi hyvä ja vauhdikas musiikki niin tanssin myös niin että sain kunnon hien pintaan. Peilistä näkyi hikoileva ja löllyvä ihrakasa, jolla naama kuin hillonuija helotti punaisuuttaan paskan kunnon takia. Itseinho paistoi pulleilta kasvoilta ja tais siellä yksi itsesäälin kyynelkin hikipisaran joukossa olla.

Miksi päästin itseni tähän jamaan, mikä meni elämässä pieleen? Vaikka olenkin naimisissa ihanan miehen kanssa ja hyvät ja lämpimät välit teini-ikäisen kauniin tyttäreni kanssa, niin silti söin itseni tällaiseksi.

Nyt tais tulla läskimittari täyteen ja paluu normaaliin on alkanut. Hitaasti, kivuliaasti, tuskaisesti mutta hemmetin varmasti. 20kg jäljellä...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha noi kaikki ilkeilijät on varmaa ite jotai saamattomia jotka ei jaksa tehä mitää ulkonäkönsä eteen

Vierailija
2/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppii hei, täällä toinen tuskainen läski yrittää epätoivoisesti karistaa lölleröitä. Kyllä me pystytään siihen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella, että joku täydellisen solakan sopivasti lihaksia sisältävän kropan nainen täällä haukkuu läskejä, jotka käy samalla jumppatunneilla :)

Mutta aloitus olikin mukava! Oisin voinut itse kirjoittaa saman tekstin. Ihana teini-ikäinen tytär, rakas mies ja koti, silti olen päästänyt itseni tällaiseen kuntoon :( Mutta hei, mulla jo -20kg ja enää -10kg jäljellä!!

Just katselin kuvia kun olin tuon +20kg. Ei enää ikinä!!! Näytin kuvissa onnelliselta, hymyilin jne, mutta se kroppa ja ihra. Nyt +10kg ylipainoisena mietin, miten olen voinut edes hengittää siinä kropassa...

Välillä olen muuten vau, mikä saavutus, ja välillä taas tuntuu olo niin turvonneelta ja jos esim salilla katson itseäni peilistä niin yäk mikä ihrakasa...

Tsemppiä teille ja itselleni!!

Vierailija
4/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on se lätinä joka kuuluu yllättävän kovaäänisesti. Jossei löllyvät makkarat niin sitten ne on kassit jotka läiskii reisiin. T: Ukkeli

Vierailija
5/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näyttäis nyt pahalta, siellä alla on kaunis timmi kroppa joka ansaitsee tulla esiin. Ehkä se itseinho antaa voimia jatkaa, jokatapauksessa olen ylpeä susta ap vaikka en sua tunnekaan... keep going ja pääset maaliin :)

Vierailija
6/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalta se näyttää kuin  aito anorektikko jumpassa.

Vierailija
7/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, siitä se kunto kohenee ja liike sulavoituu!

Vierailija
8/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, olipa rehellinen kuvaus. Jos joku vielä epäröi salille lähtöä näiden "solakoiden jumppabeibien" takia niin haluan vain sanoa, että rohkeesti mukaan! Ei kannata välittää jos joku peilin kautta vilkuilee, itsekin teen sitä epähuomiossa välillä. Silloinkin vain mietin aina, että onpa siinä päättäväinen ja rohkea tyyppi, ja toivon mielessäni hänen todella onnistuvan suuressa urakassaan. Tsemppiä teille, ja muistakaa että se kynnys madaltuu kerta kerralta :)

t. yks teini salilta

Vierailija
9/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ..pari minuuttia jumppaa ja meinaa henki topata. Peili pitäisi rikkkoa, koska epäkeskosti hyllyvä kroppa, elefanttimaisen ketterä liikehdintä on karmeaa katsottavaa..

Jurppii jurppii...

Vierailija
10/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ihran alla on LIHAKSET, jotka pistävät sinut liikkeelle. Ajattele mieluummin niitä.

Vierailija
11/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus olikin positiivinen yllätys - myös minä luulin sen olevan timmin kuntosalimuijan avautuminen läskeistä kanssajumppaajista.

Mulla myös 25 kilon pudotus meneillään. En ole uskaltanut vielä käydä vaa'alla, mutta peilistä itseään katsomalla huomaa, että ainakin naamasta on turvotusta hävinnyt. Ehkä siis vähän painoakin...

Eniten hävettää se, että olen vasta 24-vuotias. Miten se voi olla mahdollista? Enää ei olekaan samalla tavalla aikaa käydä kympin juoksulenkeillä, kuntosalilla, tallilla ja vielä oman lajin treeneissä. Paino on noussut tasaisen tappavasti siitä saakka, kun omaan kotiini muutin 19 vuotiaana. Nyt vaan täytyy järjestää itselle aikaa ulkoiluun. Hommasin uudet sukset ja retkiluistimet, alotin uuden harrastuksen ja keväällä tulee koira. Kyllä se tästä!

Niin, aika kumma juttu kun tosi moni tuttu on sanonut, että ethän sä nyt niin lihavalta näytä. Yksikin hyvin suorasanainen tuttava sanoi noin, vaikka hän ei mielipiteitänsä kenellekään kaunistele. Lähtötilanteessa ylipainoa oli kuitenkin melkein 30 kiloa. Muutamilta miehiltä saanut kommenttia, että olen sopivan muodokas. Omasta mielestäni kuitenkin olen järkyttävän lihava tursas... Mahani ei roiku, en juurikaan puuskuta, kuljen bussilla ja kävellen, vaikka auto seisoo pihassa. Paino on jakautunut yllättävän tasaisesti, vaikka itse sanonkin.

Rankkaahan tämä on (eikä sen helppoa kuulu ollakaan), mutta uskon selviäväni. Tsemppiä kaikille muillekin laihduttajille!

Vierailija
12/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:22"]

Paremmalta se näyttää kuin  aito anorektikko jumpassa.

[/quote]

Tää on kyllä varmaan totta.

Vierailija
13/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika säälittävältä.

Vierailija
14/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis jumpata! Mun peilistä näkyy vaan laiska ja kalpee ihrakasa.

Oon nyt saanut syömisiin jotakin tolkkua ...eli voisin siirtyä remppaamaan surkastunutta liikuntapuolta.

Saiskohan täältä jotakin läskille sopivia jumppaohjeita? Siis esim ei sitä halavatun jalkakyykkyä mitä suositellaan joka paikassa - polvet ei kestä

Vierailija
15/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko itsetuntosi ihan hukassa, kun kutsut itseäsi ihrakasaksi?

Vierailija
16/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Paljon tsemppiä ap:lle ja muille laihduttajille! Kyllä ne läskit sulaa!

Vierailija
17/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun ihrakasa-ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän